شناسه خبر: ۸۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد

زندگینامه هاجر صفرزاده | افتخارات هاجر صفرزاده

بیوگرافی هاجر صفرزاده دختر رکوردشکن ایرانی

هاجر صفرزاده قهدریجانی معروف به هاجر صفرزاده ورزشکار پارا دو و میدانی اهل ایران موفق شد تا در مسابقات پارالمپیک خوش بدرخشد و رکورد آسیایی را جابجا کند.

هاجر صفرزاده

پر بازدید

ترینی‌ها :

هاجر صفرزاده قهدریجانی معروف به هاجر صفرزاده (زاده ۲۴ اسفند ۱۳۷۸در قهدریجان) ورزشکار کم بینای پارا دوو میدانی ایران است که توانست در مسابقات پارالمپیک رکورد آسیا را در این رشته جابه جا کند. او از جوانی به ورزش پارادومیدانی روی آورد و در کلاس T12 که برای ورزشکاران کم بینا تعریف شده است، به رقابت می پردازد.

 موفقیت های هاجر صفر زاده 

حضور در رقابت های پاراآسیایی هانگژو  در سال 2022 جزء مهم ترین موفقیت های این بانوی ورزشکار است که توانست با ثبت زمان 25/87 ثانیه در دوی 200 متر، به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

دوپینگ باورنکردنی ورزشکار ایرانی در پارالمپیک

 درخشش هاجر صفر زاده  در رقابتهای پارادومیدانی جهان

هاجر صفر زاده  در سال 2024 در رقابتهای پارادومیدانی جهان که در ژاپن برگزار شده بود، در رقابت نهایی دوی 400 متر موفق شد با ثبت زمان 57/56 ثانیه، رکورد آسیا را از ان خود کند.

افتخارات ورزشی هاجر صفرزاده

مدال نقره مسابقات دوی ۲۰۰ متر بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ (جاکارتا)

مدال نقره مسابقات دوی ۴۰۰ متر بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ (جاکارتا)

مدال برنز مسابقات دوی ۱۰۰ متر بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ (جاکارتا)

مدال طلا مسابقات دوی ۲۰۰ متر قهرمانی جهان ۲۰۲۳ (مراکش)

مدال طلا مسابقات دوی ۴۰۰ متر قهرمانی جهان ۲۰۲۳ (مراکش)

مدال طلا مسابقات دوی ۲۰۰ متر بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۲ (هانگژو)

حرفهای هاجر صفرزاده بعد از بازیهای آسیایی هانگژو

دارنده نشان طلای بازی‌های پاراآسیایی هانگژو گفت: برای کسب مدال طلا از خیلی چیزها گذشتم و خیلی چیزها را از دست دادم، اما ارزشش را داشت. 

 هاجر صفرزاده پس از کسب مدال خوشرنگ طلای ۲۰۰ متر زنان کلاس T۱۱ بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، اظهار کرد: خیلی خوشحالم چون بعد از ۵ سال تلاش و تمرین کردن توانستم این طلا را به دست بیاورم. در این سال‌ها خیلی چیزها را از دست دادم. خیلی آسیب‌ها دیدم. با این طلا به نظر من می‌ارزید که آن سختی‌ها را کشیدم اما خوشحالم چرا که خیلی تلاش کردم و نتیجه آن را دیدم. از صمیم قلبم خداراشکر می‌کنم. از مربی و خانواده که صبوری کردند و در این مسیر کنارم بودند تشکر می‌کنم. امیدوارم در دوی ۴۰۰ متر هم این مدال را تکرار کنم. خدا را شاکرم که نقره دوره قبلم را تبدیل به طلا کردم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد