شناسه خبر: ۸۳۰۷
لینک کوتاه کپی شد

جذب امبایه نیانگ در پرسپولیس | پیوستن امبایه نیانگ به پرسپولیس | مذاکره پرسپولیس با مهاجم میلان

آیا پرسپولیس می تواند مهاجم میلان را جذب کند؟

تیم فوتبال پرسپولیس برای خط حمله خود با یکی از فوتبالیست های صاحب نام که سابقه بازی در تیم میلان را دارد، وارد مذاکره شده است.

تیم پرسپولیس

پر بازدید

ترینی‌ها :

به نظر می رسد مدیران باشگاه پرسپولیس و ایجنت این باشگاه به توافق رسیده اند تا با مهاجم سنگالی سابق تیم میلان وارد مذاکره شوند. امبایه نیانگ که در فصل گذشته در تیم امپولی بازی می کرد، فعلا تیمی ندارد و خبرها حاکیست  مذاکره او با تیم پرسپولیس پیش رفته و امکان دارد به ایران بیاید.

امبایه نیانگ ۲۹ ساله در فصل گذشته گل بقای امپولی در سری آ را به ثمر رسانده است. جالب اینکه او در نیم فصل اول فصل گذشته ۸ گل برای ادانا دمیراسپور تیم سابق میلاد محمدی زده و حالا شاید دوباره سرنوشت مشترکی با او داشته باشد. نیانگ بدنی ورزیده دارد و با 184 سانتی‌متر قد مناسب بازی در پست مهاجم مرکزی است.

عکس های جالب مراسم عروسی کاپیتان پرسپولیس!

نیانگ که پیراهن تیم بوردو را هم برتن کرده، سابقه ۷۷ بازی در تیم میلان را هم دارد و در زمان خود خریدی پرسروصدا برای روس.نری محسوب می‌شد اگرچه روزهای تلخی را هم در میلان پشت سر گذاشت، به‌خصوص در بازی مقابل کروتونه که جلوتر از جانلوییجی لاپادولا پشت پنالتی ایستاد و با خراب کردن این ضربه مورد غضب هواداران میلان قرار گرفت. او موقع تعویض از سوی حاضران سن‌سیرو هو شد و با جواب دادن به این واکنش‌ها محبوبیت خود را در ایتالیا از دست داد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد