شناسه خبر: ۸۲۵۲
لینک کوتاه کپی شد

زندگینامه دیوید تیلور | عکس های خصوصی دیوید تیلور | زندگی و کارنامه ورزشی دیوید تیلور | زندگی خصوصی دیوید تیلور

بیوگرافی دیوید تیلور؛ کشتی گیر سرسخت آمریکایی!

زندگی نامه کاملی از دیوید تیلور،کشتی گیر بسیار ماهر آمریکایی که چندین سال قهرمان جهان بوده است به همراه خلاصه ای از زندگی شخصی و تعدادی از عکس هایش را در ادامه ببینید.

دیوید تیلور

پر بازدید

ترینی‌ها :

این کشتی گیر متولد 5 دسامبر 1990،یک کشتی گیر آزاد کار آمریکایی است که سال های متوالی افتخارات زیادی برای کشورش جمع آوری کرده و از برترین کشتی گیران تاریخ جهان است و الگوی بسیاری از تازه نفسان این رشته سخت ورزشی است.در ادامه بیوگرافی از دیوید تیلور ورزشکار رشته کشتی از آمریکا را به همراه کارنامه درخشان ورزشی ایشان و خلاصه ای از زندگی خصوصی اش را بخوانید.

خلاصه بیوگرافی دیوید تیلور:

  • نام: دیوید
  • نام خانوادگی: موریس تیلور سوم
  • تاریخ تولد: 5 دسامبر 1990
  • محل تولد:رینو، نوادا آمریکا
  • رشته ورزشی: کشتی
  • لقب: جادوگر
  • سبک:آزاد
  • قد: 1 متر و 82 سانتی متر

تیلور چگونه کشتی گیر شد؟

دیوید از سال 1995 وقتی تنها پنج سال داشت کشتی را زیر نظر «کال سندرسون» مربی و قهرمان سابق المپیک شروع کرد. او بعد از پنج سال تمرین در 10 سالگی اولین مسابقه حرفه ای را تجربه کرد، زمانی که دانش آموز مدرسه گراهام بود چهار بار در مسابقات قهرمانی (OHSAA) بین مدارس به مقام قهرمانی رسید. او سال 2009 در 19 سالگی هم پس از ورود به دانشگاه پنسیلوانیا ، به‌ عنوان بهترین کشتی گیر دانشجو شناخته شد.

این ورزشکار فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 2013 آغاز کرده است او در اولین رقابتی که حضور پیدا کرد در یک رویداد بین المللی به نام یونیورسیال موفق شد مدال برنز را در کازان روسیه در وزن 74 کیلوگرم از آن خود کند.

دیوید تیلور

زندگی حرفه‌ای دیوید تیلور:

دیوید تیلور متولد 5 دسامبر 1990 در آمریکا ، کشتی گیر آزادکار است. وی فارغ التحصیل رشته مدیریت کسب و کار از دانشگاه پنسیلوانیا می‌باشد که از پنج سالگی کشتی را شروع کرد و حالا به عنوان «شعبده باز» کشتی شناخته می‌شود.

او با 182 سانتی متر قد و وزن 86 کیلوگرم یکی از جدی ترین رقبای حسن یزدانی در چند سال اخیر بوده است.

او برندهٔ مدال طلای المپیک 2020 توکیو و قهرمان سه دورهٔ مسابقات قهرمانی کشتی جهان در سال‌های 2018، 2022 و 2023 است. نایب‌قهرمانی مسابقات قهرمانی جهان در 2021 و قهرمانی سه دورهٔ مسابقات قهرمانی پان امریکن از دیگر افتخارات او است. تیلور در کشتی دانشگاهی آمریکا نیز قهرمان دو دورهٔ ان‌سی‌ای‌ای بخش یکم، چهار دورهٔ همایش 10تای بزرگ، و برندهٔ دو جایزه دن هاج به عنوان بهترین کشتی‌گیر دانشگاهی سال آمریکا شده است.

دیوید تیلور

فعالیت حرفه‌ای:

مسابقات قهرمانی کشتی جهان 2018:

تیلور در وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان 2018 در بوداپست حاضر بود که در مرحله گروهی مسابقات حسن یزدانی قهرمان المپیک 2016 ریو را با نتیجه 11 بر 6 با شکست مواجه کرد، تیلور در دورهای بعد حاجی رجبوف کشتی‌گیر بلاروسی، یوریسکی توربلانسه کشتی‌گیر اهل کشور کوبا و دوران کوراگلیف کشتی‌گیر روسی را شکست داد و به دیدار پایانی رسید. وی در این دیدار فاتح اردین کشتی‌گیر ترکی را شکست داد و گردن‌آویز طلای وزن 86 کیلوگرم را به‌دست آورد.

المپیک 2020 توکیو:

تیلور در وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک 2020 توکیو حاضر بود که کارلوس ایزگویردو از کلمبیا، مایلس امینی از سان مارینو و دیپاک پونیا از هند را شکست داد و به فینال رسید. وی در فینال حسن یزدانی از ایران را شکست داد و مدال طلا وزن 86 کیلوگرم را به‌دست آورد.

نایب قهرمانی کشتی جهان 2021:

تیلور در وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی کشتی جهان 2021 اسلو شرکت کرد، او در این مسابقات بوریس ماکوجف از اسلواکی، احمد ایوبوف از فرانسه و ابوبکر آباکاروف از آذربایجان را شکست داد و به فینال رسید. او در فینال این مسابقات مقابل حریف خود حسن یزدانی با نتیجه 6 بر 2 شکست خورد و به مدال نقره این مسابقات رسید.

دیوید تیلور

قهرمانی کشتی جهان 2022:

تیلور در وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی کشتی جهان 2022 بلگراد شرکت کرد، او در این مسابقات آرون کانوا از ایتالیا، اتان راموس از پورتوریکو و عظمت دولتبکوف از قزاقستان را شکست داد و به فینال رسید. وی در فینال حسن یزدانی از ایران را شکست داد و مدال طلا را به‌دست آورد.

قهرمانی کشتی جهان 2023:

تیلور در وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی کشتی جهان 2023 بلگراد شرکت کرد، او در این مسابقات سوفیان پادیو بلمیر از مراکش، بنجامین گریل از اتریش، ماگومد شریپوف از بحرین و عظمت دولتبکوف از قزاقستان را شکست داد و به فینال رسید. وی در فینال حسن یزدانی از ایران را شکست داد و مدال طلا را به‌دست آورد.

دیوید تیلور کیست؟ | بازگشت دوباره کشتی گیر افسانه ای آمریکا به تشک کشتی

دیوید تیلور

افتخارات ورزشی:

  • مدال طلا قهرمانی کشتی جهان بوداپست ۲۰۱۸ ۸۶ ک‌گ
  • مدال طلا قهرمانی پان آمریکا لیما ۲۰۱۸ ۸۶ ک‌گ
  • مدال طلا – جایگاه اول بوئنوس آیرس ۲۰۱۹ ۸۶ ک‌گ
  • مدال طلا – جایگاه اول گواتمالا ۲۰۲۱ ۸۶ ک‌گ
  • مدال برنز یونیورسیاد کازان ۲۰۱۳ ۷۴ ک‌گ

کناره گیری و بازگشت دوباره:

تیلور، قهرمان وزن ۸۶ کیلوگرم جهان و المپیک توکیو ۲۰۲۰، پس از شکست در انتخابی المپیک مقابل آرون بروکس، از دنیای قهرمانی خداحافظی کرده و به مربیگری در باشگاه کابوی‌ها پرداخته بود. اما اکنون گفته می‌شود که او احتمالاً به میادین بازمی‌گردد تا شانس خود را برای حضور در تیم ملی آمریکا در وزن ۹۲ کیلوگرم در مسابقات جهانی 2024 امتحان کند.

زندگی شخصی و خانوادگی تیلور:

لازم به ذکر است که او ازدواج کرده و متاهل می‌باشد و دارای دو فرزند نیز است.

دیوید تیلور

اینستاگرام دیوید تیلور:

صفحه رسمی او به نشانی magicman_psu فعال است ، علاقمندان میتوانند تصاویر بیشتر وی را در صفحه رسمی او مشاهده کنند.

دیوید تیلور

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد