شناسه خبر: ۸۲۴۳
لینک کوتاه کپی شد

زندگینامه فاطمه همتی | سال تولد فاطمه همتی | افتخارات فاطمه همتی

بیوگرافی فاطمه همتی دارنده مدال نقره پارالمپیک فرانسه

شما را با زندگینامه، افتخارات ورزشی و فعالیتهای فاطمه همتی ورزشکار پرافتخار ایران و دارنده مدال نقره در بازیهای پارالمپیک فرانسه 2024 بیشتر آشنا می کنیم.

فاطمه همتی

پر بازدید

ترینی‌ها :

فاطمه همتی پاراتیرانداز کشورمان در بازیهای پارالمپیک  فرانسه است که توانست درخشش خوبی در این بازیها کسب کند. فاطمه همتی با برتری مقابل حریف بریتانیایی خود به فینال پاراتیر و کمان راه یافت مسابقات پاراتیراندازی با کمان امروز در بخش کامپوند بانوان پیگیری شد که فاطمه همتی موفق به کسب مدال نقره شد.

محل و سال تولد فاطمه همتی

فاطمه همتی در 29 اردیبهشت 1382 در شهر تبریز متولد شد.

افتخارات فاطمه همتی

فاطمه همتی توانست در تورنمنت انتخابی جهانی 2024 در جمهوری چک به مدال نقره بازیها دست یابد و هم چنین به عنوان نماینده ایران در پارالمپیک 2024 جواز حضور بگیرد. او با انگیزه و استعداد بالا، به زودی به یکی از چهره های برجسته در عرصه پاراتیراندازی با کمان تبدیل شد.با وجود اینکه فعالیت حرفه ای او در این رشته هنوز نسبتاً تازه است، اما موفقیتهای او در رقابت های بین المللی قابل توجه است. این دستاوردها نشان دهنده پتانسیل بالای او در این زمینه هستند.

فاطمه همتی

 فعالیت فاطمه همتی به عنوان مربی

فاطمه همتی علاوه بر موفقیت های ورزشی، به عنوان مربی نیز فعالیت می کند. او با انتقال تجربیات و دانش خود به نسل جوان تر، تلاش می کند تا تیراندازان آینده را پرورش دهد و به موفقیت های بیشتری دست یابند. فاطمه با انگیزه و عشق به ورزش، به عنوان یک الگوی مثبت برای جوانان و ورزشکاران عمل می کند.

اولین طلای ایران در پارالمپیک | رکورد زنی «ملکه تپانچه » ایران

حضور در مسابقات پارالمپیک فرانسه 2024

بانوی کماندار ایران در این رقابت با عملکردی خوب و مطمئن موفق شد 142 بر 138 برابر رقیب چینی خود به برتری برسد و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کند.مسابقه بعدی همتی  برای صعود به نیمه نهایی برابر حریفی از کشور فرانسه بود که به خوبی از پس جریف برآمد و به فینال راه یافت، اما در فینال بازی را به حریف کره ای واگذار کرد و صاحب مدال نقره شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

  • ناشناس ارسالی در

    عاااالی بود عاااالی تبریک 🎉🎉🎉🎉

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد