شناسه خبر: ۸۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد

جایزه کمیته المپیک به رضا علیپور | اقدام رضا علیپور به نفع کودکان کار

فروش جایزه توسط ورزشکار محبوب المپیک به نفع کودکان کار

قهرمان و ورزشکار شرکت کننده المپیک ایرانی در یک اقدام خیرخواهانه گوشی تلفن و دیگر جایزه های المپیکی خود را برای کمک به کودکان کار و اقدام های خیرخواهانه اهدا کرد.

کمیته ملی المپیک

پر بازدید

ترینی‌ها :

  رضا علیپور سنگنورد ایرانی المپیک است که موفق به کسب مقام چهارم در المپیک شد. او در سن 19 سالگی قهرمانی جهان را به دست آورده و تا کنون موفق به کسب 30 مدال رنگارنگ جهانی و آسیایی شده است. تمرینات علیپور در استان قزوین پیگیری می‌شود و هم اکنون هم روی دیواره سنگنوردی این استان تمرین می‌کند.

مدیر اداره کل ورزش و جوانان قزوین گفت: شورای شهر قزوین بعد از بازگشت علیپور از بازی‌های المپیک پاریس مبلغ 700 میلیون تومان به او پاداش داد و کمیته ملی المپیک هم قول داده که به او پاداش بدهد.

بیوگرافی رضا علیپور | مرد عنکبوتی ایران را بیشتر بشناسیم

عباس علایی مقدم درخصوص کار خیرخواهانه علیپور اظهار داشت: علیپور چندین بار جایزه مسابقاتش را فروخته و به آزادسازی زندانیان کمک کرده است. او کارهای خیرخواهانه زیادی می‌کند. او اخیراً گوشی تلفنی که از اسپانسر مسابقات المپیک در پاریس هدیه گرفته بود را برای کمک به بچه‌های کار فروخت و امیدوارم الگوی خوبی برای جوان‌ها و ورزشکاران باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد