شناسه خبر: ۸۰۸۳
لینک کوتاه کپی شد

رکورد بازی خانگی بدون باخت استقلال | رکورد استقلال | رکورد رامین رضاییان

تیم استقلال رکورد پرسپولیس را با رامین رضاییان زد!

با پایان یافتن بازیهای دوم تیم ها در لیگ برتر، برترین بازیکنان لیگ و همچنین رکوردهای مختلفی از بازیهای لیگ مشخص شد که نام استقلال و رامین رضاییان نیز در این بین به چشم می خورد.

رامین رضاییان

پر بازدید

ترینی‌ها :

در پایان هفته دوم لیگ برتر، بازیکن جدیدالورد استقلال، رامین رضاییان به همراه مهرداد قنبری بازیکن تیم خیبر هر کدام با دو گل زده، در فهرست بهترین گلزنان لیگ برتر قرار گرفتند.رامین رضاییان نیز با احتساب این گل تعداد گل های زده خود در لیگ برتر را به عدد 43 رساند و تنها 7 گل تا رکورد احسان حاج صفی به عنوان بهترین گل زن مدافع لیگ برتر فاصله دارد.

موفقیت پسران سید مهدی رحمتی در فوتبال + تیم باشگاهی

 تیم استقلال رکورد پرسپولیس را به نام خود کرد

تیم استقلال که در اولین بازی خانگی فصل در قزوین از ملوان میزبانی می‌کرد، با پنالتی‌های رامین رضاییان ۲ بار از باخت گریخت تا در نهایت با رسیدن به سی‌امین بازی پیاپی خانگی بدون باخت، از پرسپولیسِ یحیی گل‌محمدی پیشی گرفته و رکوردی جدید در تاریخ لیگ برتر به نام خود ثبت کند. 

آخرین باخت خانگی استقلال، شکست ۰-۲ مقابل سپاهان در اولین بازی لیگ ۲۲ بود و آبی‌ها از آن پس در بازی‌های خانگی، رکورد ۲۲ برد و ۸ تساوی را به‌جا گذاشته‌اند. جالب آن که روند پرسپولیس بعد از ۲۹ بازی، در مسابقه‌ای قطع شد که آن‌ها در سیرجان میزبان سپاهان بودند اما استقلال در قزوین، روندش را امتداد بخشید. 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد