شناسه خبر: ۸۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد

مشعل پارالمپیک ۲۰۲۴ در دستان جکی چان

حمل مشعل پارالمپیک 2024 پاریس به دست جکی چان!

در اخباری جدید گفته شده جکی چان قرار است مشعل پارالمپیک 2024 پاریس را حمل کند.در ادامه توضیحات را بخوانید.

جکی چان

پر بازدید

ترینی‌ها :

جکی چان از چهره های مشهور ورزش و همچنین سینمای هنگ کنگ به تازگی مشخص شده است که قرار است مشعل پارالمپیک 2024 پاریس را به همراه «ژان فرانسوا کلرووی» فضانورد ۶۵ ساله فرانسوی در مراسم افتتاحیه حمل کنند.

در مسیر تاریخی حمل مشعل، چهره‌های نام‌آشنای دنیای هنر و علم نیز حضور دارند. از جمله برجسته‌ترین آن‌ها «جکی چان»، اسطوره ۷۰ ساله سینمای هنگ‌کنگ و استاد بدلکاری، است که با حمل مشعل، انرژی ویژه‌ای به این مراسم می‌بخشد. همچنین «ژان فرانسوا کلرووی» فضانورد ۶۵ ساله فرانسوی دیگر فرد شاخصی است که مشعل را حمل می‌کند. حضور این چهره‌ها، نوید رویدادی بی‌نظیر در قلب پاریس را می‌دهد.این افراد بعد از ظهر چهارشنبه در پایتخت فرانسه مشعل افتتاحیه بازی‌های پارالمپیک پاریس را حمل خواهد کرد.

همانند مراسم افتتاحیه المپیک، مراسم افتتاحیه پارالمپیک نیز فراتر از ورزشگاه استادو فرانس خواهد بود و با رژه ورزشکاران از خیابان شانزلیزه تا میدان کنکورد همراه است. مشعلی که شنبه در استوک ماندویل انگلیس زادگاه تاریخی بازی‌های پارالمپیک روشن شد، روز یکشنبه از طریق تونل مانش به فرانسه رسید و توسط امانوئل اسمان دارنده مدال شمشیربازی با ویلچر حمل شد.

امیلی اودیا کاسترا وزیر ورزش فرانسه در مراسم استقبال از مشعل پارالمپیک پاریس گفت: همه چیز برای حک کردن ورزش در قلب ورزشکاران معلول آماده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد