شناسه خبر: ۸۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد

علی رحمتی در البطائح امارات | سید عطا رحمتی | پسران مهدی رحمتی

موفقیت پسران سید مهدی رحمتی در فوتبال + تیم باشگاهی

سید علی رحمتی، پسر سید مهدی رحمتی دروازه بان اسبق استقلال تهران و تیم ملی فوتبال با انعقاد یک قرارداد رسمی به تیم اماراتی پیوست.

عطا رحمتی

پر بازدید

ترینی‌ها :

سید مهدی رحمتی دروازه بان پیشین استقلال تهران و تیم ملی اکنون سرمربی گری تیم هوادار را بر عهده دارد. نکته جالب توجه موفقیت هر دو پسر سید مهدی رحمتی از سنین پایین در فوتبال است. پسر اول سید مهدی رحمتی علی رحمتی به تازگی موفق به انعقاد قرارداد با تیم البطائح اماراتی شده و پسر دومش عطا نیز در لیگ امارات بازی می کند.

خبر و تصویر پیوستن رسمی سید علی رحمتی، گلر شانزده ساله ایرانی و فرزند سید مهدی رحمتی گلر پیشین و پرآوازه فوتبال ایران به باشگاه البطائح امارات که در لیگ برتر نوجوانان کشور عربی حوزه خلیج فارس شرکت می‌کند در حالی روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفته است که دیگر فرزند سرمربی فعلی باشگاه هوادار نیز در امارات توپ می‌زند!

سید عطا رحمتی اما برخلاف برادر و پدر خود یک فوروارد شش دانگ به حساب می‌آید و پیراهن شماره ده باشگاه مطرح الوصل در لیگ برتر نونهالان امارات را نیز بر تن می‌کند.

جالب‌تر آن که او در دور برگشت فصل گذشته و پس از پیوستن رسمی و در شانزده بازی، آمار فوق‌العاده بیست و چهار گل زده را به ثبت رسانده و چهارمین گلزن رقابت‌ها بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد