شناسه خبر: ۷۹۷۶
لینک کوتاه کپی شد

رکورد رونالدو در جذب فالوئر یوتیوب

رکورد تاریخی کریستیانو رونالدو در یوتیوب، چند دقیقه بعد از راه‌اندازی!

کریستیانو رونالدو رکورد عجیب غریبی را در جذب فالوئرهای یوتیوب کسب کرد که تا حالا کسی نتوانسته همچین رکوردی را بزند.

یوتیوب رونالدو

پر بازدید

ترینی‌ها :

ستاره پرتغالی بیشترین دنبال‌کننده را در شبکه‌های اجتماعی دارد و طبیعی است خبر یوتیوبر شدن او مثل بمب منفجر شود.کانال یوتیوب کریستیانو رونالدو در کمتر از 90 دقیقه به رکورد 1 میلیون سابسکرایبر رسید که یک رکورد در تاریخ این پلتفرم به شمار می‌آید.

کریستیانو رونالدو امروز از راه‌اندازی کانال شخصی خود در یوتیوب تحت عنوان "UR" خبر داد تا از این طریق ارتباطی گسترده‌تر با طرفدارانش برقرار کند. محتوایی که اسطوره پرتغالی به اشتراک‌ می‌گذارد، علاوه بر دوران باشکوه فوتبال او، شامل ناگفته‌هایی از زندگی شخصی او طی 39 سال گذشته نیز می‌شود؛ موضوعی که هیجان هواداران رونالدو را بر انگیخته و آن‌ها مشتاقانه منتظر تماشای CR7 در یوتیوب هستند.

 رازهای زندگی شخصی رونالدو در یوتیوب

طبق گزارش ESPN، استقبال شگفت‌انگیز فوتبالدوستان از کانال یوتیوب کریستیانو رونالدو باعث ثبت یک رکورد در تاریخ این پلتفرم شده است. رونالدو در کمتر از 90 دقیقه از تأسیس کانال خود، به رکورد 1 میلیون سابسکرایبر (مشترک) رسید؛ آماری که پیش از این هیچ یوتیوبری با این سرعت به آن نرسیده بود. اکنون بعد از گذشت چند ساعت، رونالدو از رکورد 14 میلیون سابسکرایبر عبور کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد