شناسه خبر: ۷۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد

زندگینامه شهربانو منصوریان | عکس های شهربانو منصوریان | افتخارات شهربانو منصوریان

بیوگرافی شهربانو منصوریان ؛ ووشو کار قهرمان ایران

زندگینامه شهربانو منصوریان ووشو کار قهرمان ایران، افتخاراتش، خانواده اش و همچنین کمی از زندگی خصوصی و عکس هایش را در ادامه مطلب مشاهده میکنید.

شهربانو منصوریان

پر بازدید

ترینی‌ها :

بیوگرافی و زندگی نامه ای از شهربانو منصوریان از خانم های پر افتخار ورزش ایران و همچنین ووشو کار به شدت حرفه ای و با اخلاق به همراه زندگی خصوصی و خانوادگی ایشان و زندگی قبل از ورزشش به همراه عکس های آن دوران را برای شما جمع آوری کرده ایم.

زندگینامه شهربانو منصوریان

  • نام: شهربانو
  • نام خانوادگی: منصوریان
  • متولد: 8 بهمن 1364
  • محل تولد: سمیرم، اصفهان
  • خواهران: الهه و سهیلا منصوریان
  • وضعیت تاهل: متاهل
  • فرزند: آرشام

شهربانو منصوریان بانوی ووشوکار کشورمان در 8 بهمن 1364 در شهر سمیرم اصفهان به دنیا آمده است. خانم منصوریان و دو خواهر دیگر او الهه و سهیلا منصوریان نیز قهرمان ووشو ایران هستند. شهربانو منصوریان چهار خواهر به نام های مرضیه (خواهر بزرگتر) و سه خواهر کوچکتر (به نام های سهیلا ، الهه، رضی) و یک برادر به نام جواد دارد. پدر و مادرش هر دو در زمین های اجاره ای مردم کار کشاورزی می کردند.

او که از کودکی با چالش های زیادی روبرو بوده، با تلاش و پشتکار فراوان توانست به یکی از قهرمانان بزرگ ووشو تبدیل شود. او چندین مدال طلای جهانی و یک نشان طلای آسیا و همچنین چندین قهرمانی کشوری در رشته ووشو بخش سان‌دا به دست آورد. منصوریان مدتی است که در شبکه های اجتماعی فعالیت چشمگیر و البته حاشیه سازی دارد.

شهربانو منصوریان

خانواده شهربانو منصوریان:

شهربانو به عنوان فرزند دوم خانواده فقیر منصوریان در شهر «سمیرم» اصفهان به دنیا آمد. پدر و مادرش هر دو کشاورز زمین های اجاره ای مردم بودند. یک خواهر بزرگ تر به نام مرضیه و سهیلا، الهه، رضی، خواهران کوچ کتر او هستند. منصوریان یک برادر به نام جواد نیز دارد.

پدر شهربانو منصوریان به دلیل فقر و مشکلات مالی آنها را ترک می کند و شهربانو در سن 15 سالگی در نبود پدر مجبور به ترک تحصیل می شود، تا سرپرستی خانواده اش را برعهده بگیرد تا خانواده از هم نپاشد. شهربانو مجبور می شود در همان سن کم به توصیه عمویش برای کارگری در منازل به شهر شیراز برود تا بتواند به خانواده اش کمک کند، او در مصاحبه هایش گفته که در طول 4 سال حضور در شیراز به پیشنهاد همان خانواده که در منزل آنها کار می کردم در ازاء کار می توانستم یا تحصیل و یا باشگاه را انتخاب کنم که من باشگاه را انتخاب کردم و رشته کاراته و تکواندو را یاد گرفتم.

شهربانو منصوریان

کار در خانه مردم تا شروع ورزش:

چند ماه بعد با حمایت عمویش، توانست برای کار به شیراز برود، آنجا بود که به عنوان یک مستخدم در یک خانواده متمول مشغول به کار شد.

خودش می گوید در طول ۴ سال حضورم در شیراز به پیشنهاد همان خانواده که کار می کردم، در ازاء کار می توانستم بین تحصیل و باشگاه یکی را انتخاب کنم.

من باشگاه را انتخاب کردم و رشته کاراته و تکواندو را فراگرفتم، در طول این مدت، هم کار می کردم و هم باشگاه می رفتم و تا حدودی خانواده را نیز تامین می کردم.

از کاراته تا ووشو:

من در شیراز ورزش را با کاراته شروع کردم و بعد در سمیرم به کلاس کونگ فو می رفتم تا اینکه با ووشو آشنا شدم و متوجه شدم ترکیبی از رشته های رزمی است. این رشته را زیر نظر «سامره خلیلی» در ورزشگاه تختی آغاز کردم و سپس خواهرانم «الهه» و «سهیلا» هم سمت ووشو آمدند.

شهربانو منصوریان

ازدواج شهربانو منصوریان با امید نوابی:

شهربانو منصوریان ازدواج کرده و متاهل است. او با ورزشکاری به نام امید نوابی که در رشته ورزشی کشتی فعالیت می کند ازدواج کرده است.ماجرای ازدواج شهربانو منصوریان و همسرش جالب و شنیدنی است. شهربانو منصوریان برای کسب درامد یک اسب می خرد و در محل گردشگری «آبشار سمیرم آن را اجاره می دهد.یک روز با یکی از مشتریان اجاره اسب درگیر می شود و در این بین فردی به نام «امید نوابی» از او حمایت می کند و همین ماجرا باعث آشنایی و در نهایت ازدواج این دو ورزشکار خوب کشورمان می شود.

شهربانو منصوریان

مادر شدن شهربانو منصوریان:

شهربان منصوریان قهرمان ووشو کار در مرداد ۱۳۹۸ با انتشار عکس پسرش «آرشام» خبر مادرش شدن خود را رسانه ای کرد.

شهربانو منصوریان

واکنش هادی چوپان به حرفهای مبینا نعمت زاده و شهربانو منصوریان + عکس

از تیم ملی تا افتخار جهانی:

خواهرش «الهه» در ۱۶ سالگی وارد تیم ملی جوانان شد تا اینکه «شهربانو» هم به خاطر درخشش خود در کشوری به اردوی تیم ملی بزرگسالان رسید.

شهربانو سال ۱۳۹۰ وقتی ۲۶ ساله بود در اولین تجربه حضورش در مسابقات جهانی ترکیه به مدال طلا رسید و یکسال بعد در مسابقات آسیایی ویتنام هم طلا گرفت.

شهربانو منصوریان

افتخارات ورزشی شهربانو منصوریان:

قهرمانی جهان

● مدال طلا –  آنکارا ۲۰۱۱

● مدال طلا –  کولا لامپور ۲۰۱۳

● مدال طلا –  جاکارتا ۲۰۱۵

● مدال طلا –  کازان ۲۰۱۷

● مدال طلا – شانگهای ۲۰۱۹

جام جهانی ساندا:

● مدال طلا – چین ۲۰۱۶

قهرمانی آسیا:

● مدال طلا – تائویوان ۲۰۱۶

بازی‌ های آسیایی:

● مدال نقره – جاکارتا ۲۰۱۸

شهربانو منصوریان

پیج اینستاگرام شهربانو منصوریان

نام صفحه اینستاگرام شهربانو منصوریان بانوی وشووکار کشورمان shahrbano.mansorian است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد