شناسه خبر: ۷۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد

هزینه میلاد محمدی برای باشگاه پرسپولیس

هزینه چند میلیاردی باشگاه پرسپولیس برای رضایت نامه میلاد محمدی!+جزئیات

در پی اخبار جذب میلاد محمدی،باشگاه پرسپولیس خبری از صرف هزینه چندین میلیاردی برای صدور رضایت نامه میلاد محمدی داده است.بخوانید.

میلاد محمدی

پر بازدید

ترینی‌ها :

به دنبال اخبار جدید میلاد محمدی در پرسپولیس؛در اقدامی جدید پرسپولیس برای صدور رضایتنامه محمدی چیزی در حدود 400 هزار دلار (معادل 23 میلیارد تومان) هزینه کرده است و بلاخره این بازیکن مدافع چپ فوتبال به این باشگاه اضافه شده است.

میلاد محمدی به طور رسمی به پرسپولیس پیوست!

بالاخره بعد از کش و قوس فراوان بامداد امروز بود که باشگاه پرسپولیس رسما اعلام کرد که میلاد محمدی مدافع چپ تیم ملی با قراردادی ۲ ساله به این تیم پیوسته است. این در شرایطی بود که محمدی با تیم آدنا دمیراسپور ترکیه قرارداد داشت، اما این باشگاه پرسپولیس در نهایت رضایت‌نامه این بازیکن را صادر کرد. 

حالا شنیده می‌شود که میلاد محمدی شخصا مبلغ رضایت‌نامه مورد نظر باشگاه آدنا دمیراسپور را پرداخت کرده تا بتواند به پرسپولیس بیاید. البته قرار شده مبلغی که محمدی به این باشگاه بابت رضایت‌نامه پرداخت کرده، روی قرارداد او با پرسپولیس بیاید.

قرار است محمدی امروز یا نهایتا فردا به باشگاه پرسپولیس بیاید تا عکس یادگاری با رضا درویش را بگیرد و خیلی زود به تمرینات پرسپولیس اضافه شود. یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس، در گفت‌وگو با برنا این خبر را تایید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد