شناسه خبر: ۷۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد

رکورد های گینس علیرضا بیرانوند | دومین رکورد گینس علیرضا بیرانوند

دومین رکورد جهانی بیرانوند در گینس ثبت شد! + جزئیات

علیرضا بیرانوند به تازگی دومین رکورد گینس خود را هم در رابطه با ضربه پا ثبت کرده است.توضیحات این خبر را در ادامه بخوانید.

رکورد بیرانوند

پر بازدید

ترینی‌ها :

علیرضا بیرانوند دروازه بان و فوتبالیست حرفه ای کشورمان پس از ثبت اولین رکورد گینس خود با بیشترین پرتاب توپ فوتبال با دست،به تازگی دومین موفقیت و رکورد خود را در گینس که با عنوان رکورد ادرسون شناخته میشد در پرتاب توپ با پا ثبت کرده است.جزئیات بیشتر را بخوانید

مشاور ثبت رکورد‌های جهانی ایرانیان گفت: دومین رکورد علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران در گینس ثبت شد.

اشکان دشمن زیاری مشاور ثبت رکورد‌های جهانی ایرانیان گفت: علیرضا بیرانوند پس از ثبت نخستین رکورد خود با بیشترین پرتاب توپ فوتبال با دست اکنون با شکستن رکورد ادرسون دروازه بان تیم ملی برزیل و باشگاه منچسترسیتی موفق به ثبت رکورد خود در پرتاب توپ با پا شده (در فصل گذشته در جریان دیدار پرسپولیس با ذوب آهن) است.

20 میلیارد جریمه و 4 ماه محرومیت در انتظار علیرضا بیرانوند؟

رکورد بیرانوند

وی افزود: بیرانوند اکنون در پرتاب توپ با دست، پرتاب ۶۱ متری و در ضربه پا به توپ، ۷۸ متر (سه متر بیشتر از ادرسون برزیلی) رکورد بیشترین پرتاب توپ با دست و پا در جهان را در کارنامه دارد.

مشاور ثبت رکورد‌های گینس در ایران تصریح کرد: با رسیدن دومین حکم بیرانوند به ایران، آیین رونمایی از این حکم بزودی در تبریز و باشگاه تراکتور برگزار می‌شود.

رکورد بیرانوند

دشمن زیاری یادآور شد: تاکنون ۱۵۰ حکم از ایران و ایرانیان در کتاب رکورد‌های گینس به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: چنانچه فردی از ایران توانایی خاصی دارد که می‌‎تواند آن را در سطح جهانی ثبت کند این امکان وجو دارد که با دریافت مشاوره و پیگیری نسبت به تحقق این مهم اقدام کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد