شناسه خبر: ۷۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد

مهرداد محمدی و میلاد محمدی | تیم های میلاد و مهرداد محمدی | بازی های میلاد و مهرداد محمدی باهم

مهرداد و میلاد محمدی؛ دوقلو های افسانه ای فوتبال ایران در مقابل هم!

در این مقاله اطلاعاتی درباره دو برادر دوقلوی فوتبال ایران میلاد و مهرداد محمدی برای شما جمع آوری کرده ایم که در ادامه میتوانید مطالعه کنید.

میلاد و مهرداد محمدی

پر بازدید

ترینی‌ها :

میلاد محمدی و مهرداد محمدی دو برادر به شدت معروف و محبوب فوتبال هستند که به برادران دوقلوی افسانه ای فوتبال ایران شهرت دارند و بازی های زیادی را در کنار هم انجام داده اند و به تازگی در اتفاقی جالب هرکدام از آنها در تیم های پرسپولیس و استقلال گرفته و رقابتی عجیب به وجود آمده است.در ادامه ببینید.

میلاد محمدی (زادهٔ 7 مهر 1372) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست دفاع چپ برای باشگاه آدانا دمیرسپور در سوپر لیگ ترکیه و تیم ملی ایران بازی می‌کند.وی برادر دوقلوی مهرداد محمدی بازیکن باشگاه استقلال است.میلاد محمدی متولد جنوب تهران در منطقه فلاح است، اما به گفته خودش اصالتاً اهل قزوین و روستای کشمرز است.میلاد محمدی و برادرش، مهرداد محمدی در 25 تیر 1393 با قراردادی 5 ساله به راه آهن پیوستند و اولین بازی خود را با پیراهن این تیم در برابر استقلال در لیگ برتر 94–1393 انجام دادند.

میلاد و مهرداد محمدی

بیوگرافی میلاد محمدی ؛ معروف به میگ میگ فوتبال ایران!

مهرداد محمدی و میلاد محمدی در راه‌آهن کنار یکدیگر بازی می‌کردند و با کیفیت خوب، سبک بازی‌ و البته شباهت بسیار زیادشان به عنوان دوقلوهای همسان، مورد توجه علاقه‌مندان به فوتبال قرار گرفتند.حالا مهرداد و میلاد محمدی در دو رقیب سنتی پایتخت حضور دارند و تقابل دو برادر فوتبال ایران بسیار جذاب خواهد بود.

میلاد محمدی

از همان ابتدای مسیر آنها در فوتبال ایران گفته می‌شد که این دو برادر پرسپولیسی هستند و بارها برای حمایت از این تیم به استادیوم رفته‌اند.

میلاد محمدی به طور رسمی به پرسپولیس پیوست!

میلاد محمدی به واسطه ملی‌پوش شدن مسیر لژیونری را پیش گرفت اما مهرداد سه فصل در سپاهان بازی کرد و بعد از اینکه خبری از علاقه پرسپولیس به جذب او نشد او نیز به خارج رفت و چند فصل دور از ایران بازی کرد.

میلاد محمدی

با این حال استقلال موفق شد فصل گذشته این وینگر را آبی‌پوش کند و مهرداد تلاش زیادی برای قهرمانی با جواد نکونام کرد و مصاحبه تند او بعد از آخرین بازی فصل باعث محرومیت سنگین او در ۶ بازی ابتدای لیگ بیست و چهارم شد.

حکم فوق سنگین مهرداد محمدی پس از حرف های منشوری!

میلاد و مهرداد محمدی

حالا بعد از یک فصل از استقلالی شدن مهرداد، میلاد محمدی نیز به ایران بازگشته تا لباس پرسپولیس را بپوشد. حالا این دوقلوها در این فصل رقابتی نفس‌گیر و جذاب با یکدیگر با پیراهن دو رقیب سنتی خواهند داشت.

میلاد و مهرداد محمدی

البته مهرداد برای دربی رفت محروم است و باید منتظر جدال رو در روی آنها در دربی برگشت باشیم مگر اینکه اتفاق خاصی رخ دهد و دربی هفته ششم به تعویق بیفتد تا لیست محرومان نیز تغییر کند. با این حال رقابت غیر مستقیم آنها برای قهرمانی در هفته‌های طولانی لیگ برتر، فصل بیست و چهارم را جذاب‌تر خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد