شناسه خبر: ۷۸۰۳
لینک کوتاه کپی شد

سارا شعاری کیست | زندگینامه سارا شعاری

بیوگرافی سارا شعاری؛ پزشکی که مدال آور المپیک شد

بیوگرافی و زندگینامه سارا شعاری همراه با تاریخ تولد و افتخارات و عکس این بانوی موفق که علاوه بر گرفتن مدال در المپیک، دانشجوی رشته پزشکی نیز هست در ادامه میخوانید.

مدال برنز

پر بازدید

ترینی‌ها :

شاید بسیاری از شما  اطلاع نداشته باشید که سارا شعاری، دختر بلژیکی مسلمان در المپیک 2024 فرانسه که موفق به کسب مدال برنز در وزن 67 کیلوگرم تکواندو شد، در زمینه علمی نیز به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کرده و موفق شده  تا در دانشگاه بروکسل در رشته پزشکی پذیرفته شود و هم اکنون دانشجوی سال دوم پزشکی این دانشگاه است.

سارا شعاری

بیوگرافی سارا شعاری 

سارا شعاری تکواندوکار 19 ساله متولد 2 اردیبهشت 1384 است. او در بلژیک از پدر و مادر بلژیکی به دنیا آمد و و از سن 5 سالگی شروع به تمرین تکواندو کرد و به سرعت عاشق این ورزش شد.

شعاری در دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد بروکسل در بلژیک در بین 6 درصد از کسانی که در آزمون ورودی ثبت نام کرده بودند، قبول شد و ادامه تحصیل داد؛ او هم‌اکنون سال دوم تحصیل خود را در دانشگاه بروکسل می‌گذراند.

شعاری در مورد تعادل بین مطالعه و تمرین با اشاره به اینکه بعد از مطالعه در طول روز عصرها تمرین می‌کند، تاکید کرد که سعی می کند زمان خود را مدیریت کند.

پاداش میلیاردی طلایی های المپیک، مژده علیرضا دبیر!

دو مدال طلا همزمان در رده نوجوانان و بزرگسالان توسط سارا شعاری

سارا شعاری در سال 2022 در سن 17 سالگی به اولین تکواندوکاری تبدیل شد که در مسابقات جهانی سبک وزن نوجوانان و بزرگسالان در همان سال موفق به کسب مدال طلا شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد