تکه های برج ایفل در مدال ها | مدال المپیک با قطعه ای از برج ایفل

(ویدیو) قهرمانان المپیک با تکه هایی از برج ایفل به کشورشان برمیگردند!

در المپیک ورزشکاران مدال آور با قطعه هایی از برج ایفل پاریس به کشور هایشان برمیگردند.درباره چگونگی آن بخوانید...

شناسه خبر: ۷۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد

پر بازدید

ترینی‌ها :

در اقدامی جالب برگزارکنندگان المپیک به مدال آوران در المپیک مدال هایی اهدا میکنند که با قطعه هایی از برج ایفل در آن کار شده و این مدال هارا بسیار ارزشمند تر نشان میدهند و قهرمانان المپیک نیز همیشه یادگاری از این اتفاق زیبا در کنارشان دارند.

کشور فرانسه به عنوان میزبان سی‌وسومین المپیک کوشیده که مدالی با طراحی خاص همراه نمادهای مخصوص کشورش را برای این دور از رقابت‌های المپیک آماده کند. مدال‌هایی که به ورزشکاران در بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ اهدا می‌شود یک قطعه اصلی از برج ایفل جای گرفته است. قطعه شش‌ضلعی از جنس آهن از بزرگترین نماد شهر پاریس، پایتخت فرانسه، برداشته شده است که تصویر این شهر را نمایان می‌کند. این قطعه اصلی که در مرکز قرار دارد.

مدال های المپیک

در قسمت مرکزی نشان‌های ۱۸ گرمی یک تکه شش ضلعی از فلز برداشت شده از سازه برج ایفل قرار دارد. این تکه از قسمت های برداشت شده در جریان بازسازی برج ایفل در قرن بیستم تامین شده و مربوط به سازه فعلی نیست. مدال‌های پارالمپیک نمای برج ایفل را از زیر نشان می‌دهند و پاریس ۲۰۲۴ با خط بریل روی آنها نوشته شده که ادای احترامی به مرد فرانسوی است که این خط را اختراع کرد.و این مدال ها توسط جواهرساز برجسته فرانسوی شومه Chaumet طراحی شده اند.

مدال های المپیک

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد