در رفتن کتف حسن یزدانی | فیلم لحظه جا زدن کتف حسن یزدانی وسط مسابقه

(ویدیو) کتف حسن یزدانی در مسابقه فینال برای 5 بار در رفت! + لحظه جا زدن آن

در حادثه ای دردناک کتف حسن یزدانی در مسابقه برای 5 بار در رفته و در هربار وسط مسابقه کتفش را با دردی زیاد جا انداختند.فیلم این لحظه را ببینید.

شناسه خبر: ۷۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد

پر بازدید

ترینی‌ها :

در گزارشی پر غم متاسفانه کتف حسن یزدانی برای 5 بار متوالی در مسابقه در رفته و توسط پزشکان حاضر در وسط مسابقه جا انداخته میشد.این اتفاق پر درد یکبارش هم نیاز به معالجه و درمان در بیمارستان دارد اما ورزشکار با غیرت کشورمان با تحمل این درد شدید به مسابقه ادامه داد.

پرفسور سهراب کیهانى رئیس کمیته پزشکى فدراسیون کشتى: حسن یزدانى چهار تا پنج بار کتف دست راستش در حین مسابقه از جا در رفت که با حضور پزشک جا افتاد. یک خطاى بد و فشار نادرست روى کتف حسن در اول مسابقه توسط حریفش باعث در رفتگى کتف راست یزدانى شد.تنها مشکل در رفتگى شانه و کتف بود.

حرکت زیبای امیرحسین زارع در سلفی گرفتن با یک معلول + ویدئو                  

حسن یزدانی

حسن در حین المپیک تا قبل از فینال فقط کمى درد داشته که بخاطر عمل جراحى طبیعى است. من فکر می‌کنم براى کتف جراحى شده حسن در کشتى فینال برنامه داشتند من به عنوان یک جراح در کنار تشک مى دیدم که روى دست راست و عمل شده حسن فشار مضاعف و غیر اصولى مى آورند و برنامه دارند تا او را از کار بیاندازد. حسن قبل از فینال آسیب ندیده بود و فقط دردهاى طبیعى داشت ، براى یک ورزشکار یکبار هم که کتف دست در برود باید به بیمارستان منتقل شود اما حسن پنج بار کتفش در آمد و آن را جا انداختند آن هم در شش دقیقه زمان که با غیرت درد کشنده آن را تحمل مى کرد تا شاید بتواند نتیجه مسابقه را عوض کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد