شناسه خبر: ۷۳۳۸
لینک کوتاه کپی شد

مصدومیت مهدی طارمی در اینتر

خبر بد امروز: مهدی طارمی بازی در اینترمیلان را از دست داد!

گزارش ها حاکی است که مهدی طارمی بازیکن حرفه ای تیم ملی و تیم اینترمیلان در تمرینات تیمش از ناحیه پا مصدوم شد.

مهدی طارمی

پر بازدید

ترینی‌ها :

 باشگاه اینتر امروز اعلام کرد مهدی طارمی بازیکن حرفه ای تیم ملی ایران که به تازگی به تیم اینتر پیوسته و بازیهای خوبی را نیز برای این تیم انجام داده، در  جریان تمرینات این تیم مصدوم شد و احتمالا برای مدتی اجازه بازی نخواهد داشت و از میادین مسابقه دور خواهد ماند.

به گزارش تابناک؛ مهدی طارمی در تمرینات تیم اینتر دچار مصدومیتی شده که ممکن است او را برای مدت کوتاهی از میادین به دور نگه دارد. آزمایش‌ها نشان داد که او از ناحیه عضله دوسر ران پای چپ دچار کشیدگی شده و وضعیت نهایی‌ وی هفته آینده دوباره بررسی خواهد شد.

مهدی+طارمی

آنتونیو مانیکونه مربی تیم ملی فوتبال ایران، امروز با حضور در تمرین اینترمیلان وضعیت مهدی طارمی مهاجم تیم ملی را بررسی کرد.

طارمی با این مصدومیت دیدار تدارکاتی فردا شب اینتر مقابل پیسا را از دست داد.

مهاجم تیم ملی کشورمان که اخیرا پس از درخشش در پورتو به اینتر ملحق شده، عملکرد درخشانی در دیدارهای تدارکاتی قهرمان فوتبال ایتالیا داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

  • علی ارسالی در

    فشرده بودن تمرینات و مسابقات دوستانه موجب کشیدگی عضلانی شده چون مدتی از میادین دور بوده

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد