شناسه خبر: ۷۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد

حضور سلبریتی ها در المپیک

آسمان پرستاره تماشاگران المپیک | ستاره هایی که خود تماشاگر شدند!

افراد معروف زیادی برای دیدن بازیها به فرانسه رفته اند که در ادامه عکس آنها را میبینیم

تماشاچیان.gpg

پر بازدید

ترینی‌ها :

 تاکنون اتفاقات جالبی در حاشیه بازیهای المپیک رخ داده و یکی از این اتفاقات حضور برخی بازیگران هالیوودی و سلبریتی های پرطرفدار به عنوان تماشاچی در این رقابت هاست.این افراد مشهور برای دیدن مسابقات مورد علاقه خود از ژیمناستیک گرفته تا بسکتبال، به دهکده المپیک رفته بودند که توسط دوربین عکاسان شکار شدند. تام کروز، اسپایک لی، اسنوپ داگ، لیدی گاگا، جسیکا جاستین، آریانا گرانده و... ازجمله افراد مشهوری هستند که به دیدن مسابقات المپیک پاریس آمدند.

زن مصری، دو نفره به مصاف حریفش رفت | رقابت زن باردار شمشیر باز در المپیک

در نخستین روز از بازی‌های المپیک پاریس و در جریان مسابقات ژیمناستیک تعدادی از ستاره‌های هالیوود در سالن به‌عنوان تماشاگر حضور داشتند که می‌توان از بین آنها به تام کروز بازیگر مطرح هالیوود اشاره کرد. او در سالن حضور داشت تا شاهد رقابت سیمون بایلز دارنده ۴مدال المپیک از آمریکا باشد.

تام کروز

اسنوپ داگ، خواننده آمریکایی نیز در مسابقات مقدماتی ژیمناستیک در بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴شرکت کرده بود. او همچنین یکی از چهره‌های شناخته شده‌ای است که مشعل المپیک پاریس را حمل کرد، چرا که پیش از شروع مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، افراد سرشناس مختلفی به‌طور نمادین مشعل المپیک را حمل کردند و یکی از این افراد، اسنوپ داگ بود. او در حالی مشعل المپیک را حمل کرد، که لباس سفید بر تن کرده بود و همین قضیه موجب شد تا در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار بگیرد.

اسنوپ داگ

در مسابقات شنای المپیک پاریس، لئون مارچند با قهرمانی در بخش ۴۰۰متر انفرادی طلای ناب این ماده را با شکستن رکورد مایکل فلپس، اسطوره شنای جهانی به‌دست آورد. این در حالی بود که فلپس در زمان برگزاری شکسته شدن رکوردش در سالن مسابقات به‌عنوان تماشاگر حضور داشت.

لئون مارچند

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد