شناسه خبر: ۶۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد

هوش مصنوعی در المپیک | مبارزه با دوپینگ با هوش مصنوعی

استفاده از هوش مصنوعی در المپیک پاریس برای مبارزه با دوپینگ

چشم هوش مصنوعی بر دوپینگ در المپیک پاریس تقلب‌ها را شکار می‌کند

دوپینگ در المپیک

پر بازدید

ترینی‌ها :

آژانس بین المللی تست از فناوری پیشرفته در کنترل دوپینگ در المپیک پاریس استفاده خواهد کرد.

به گزارش فارس، در راستای مبارزه با مصرف دوپینگ در المپیک پاریس، آژانس بین‌المللی تست (ITA) قصد دارد رویکردی ساده‌تر و پیشرفته‌تر را برای شناسایی و هدف قرار دادن تقلب‌های احتمالی به کار گیرد.

بنجامین کوهن مدیر کل ITA در مصاحبه ای با خبرگزاری فرانسه گفت که ابزارهای بالقوه ای که در اختیار دارد که شامل پاسپورت‌های بیولوژیکی و همچنین مجموعه‌ای از داده‌های دیگر است.

کوهن عنوان کرد: ITA که در سال 2018 تأسیس شده، برنامه ضد دوپینگ را برای المپیک، تور دو فرانس و بیش از 65 سازمان بین المللی اجرا می‌کند. ما هنوز 30000 ورزشکار واجد شرایط داریم و نمی‌توانیم منتظر لیست نهایی باشیم تا روی 11000 شرکت‌کننده تمرکز کنیم.

 

وی افزود: ورزشکاران می دانند که در المپیک بسیار دقیق زیر نظر خواهند بود، بنابراین امیدوارم که تعداد کمی از آنها برای مصرف مواد ممنوعه در دهکده المپیک پاریس وسوسه شوند.

قرار است نرم‌افزار پیشرفته با استفاده از هوش مصنوعی به انجام تست‌های دوپینگ کمک کند. ورزشکاران مدال‌آور در المپیک به طور خودکار مورد آزمایش قرار می گیرند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد