شناسه خبر: ۶۱۰۰
لینک کوتاه کپی شد

پیش بینی رکورد رونالدو در یورو ۲۰۲۴

6 رکوردی که در «یورو 2024» در انتظار کریستیانو رونالدو هستند!

جام ملت‌ های اروپا 2024 برای کریستیانو رونالدو می تواند یک تورنمنت خاص باشد. دلیلش را در ادامه بخوانید.

کریستیانو رونالدو

پر بازدید

ترینی‌ها :

کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی فصل اخیر را در النصر گذرانده اما پیش از این آمار درخشانی را در بازی های جام ملت های اروپا به نام خود ثبت کرده است. کریستیانو رونالدو یکی از بهترین فوتبالیست‌ های جهان محسوب می‌ شود، اعداد بی‌ نظیری در تاریخ فوتبال به نام خود ثبت کرد. این در شرایطی است که انتظار می‌ رود کریستیانو رونالدو در آلمان هم به رکوردهای جدید خود بیفزاید. در ادامه این رکوردها را ببینید.

بیشترین تعداد حضور در تورنومنت

رونالدو توسط روبرتو مارتینز به اردوی تیم ملی کشورش دعوت شده است و این بدین معنی است که اعجوبه‌ی پرتغالی، از ایکر کاسیاس دروازه‌بان سابق تیم ملی اسپانیا عبور می‌کند و با 6 مرتبه حضور در یورو بیشترین حضور را در تاریخ این تورنمنت ثبت می‌کند.

گلزنی در 6 دوره

اکنون کریستیانو در پنج دوره‌ای که به میدان رفته موفق به گلزنی شده و از این نظر رکوردار است؛ حالا اگر او باز هم دروازه حریفان را باز کند، این آمار را دست نیافتنی‌تر می‌کند.

پیرترین گلزن تاریخ یورو

ایویکا واستیچ از اتریش با 38 سال و 257 روز سن، مسن‌ترین بازیکنی است که تاکنون در این مسابقات توپ را وارد دروازه حریفان کرده و رونالدو در صورت گلزنی در آلمان، این رکورد را هم تصاحب می‌کند. البته هم‌تیمی او یعنی په په که 41 ساله است، می‌تواند جلوتر از او به این دستاورد برسد.

قرار گرفتن در کنار برترین‌ها

اگر شماره 7 پرتغالی‌ها در ترکیب منتخب یورو قرار گیرد، این چهارمین بار خواهد بود که او به این افتخار دست پیدا می‌کند. او اکنون به همراه په په، پائولو مالدینی و لوران بلان با 3 مرتبه حضور در این ترکیب، نامش را جاودانه کرده اما می‌تواند به مانند همیشه، خودش را تبدیل به خاص‌ترین چهره این تورنمنت کند.

بیشترین پاس گل در تاریخ

کارل پوبورسکی از جمهوری چک با هشت پاس گل پیشتاز است و ستاره تیم ملی پرتغال تنها یک گام با او فاصله دارد.

ثبت دو پاس گل در آلمان او را به تنهایی به بهترین پاسور تاریخ این مسابقات تبدیل می‌کند.

چرا پیام رونالدو برای امباپه، محبوب‌ ترین کامنت تاریخ شد!؟

دومین کفش طلا

بهترین گلزن تاریخ یورو، دوره گذشته کفش طلا را از آن خود کرد و اگر رونالدو این کار را تکرار کند، اولین فردی لقب خواهد گرفت که دو کفش طلای یورو را به‌دست آورده است.

بهترین بازیکن زمین

ستاره سابق رئال مادرید و منچستر یونایتد، تاکنون شش بار جایزه بهترین بازیکن زمین را کسب کرده و از این نظر با آندرس اینیستا برابر است. اگر او به هفتمین جایزه‌اش دست پیدا کند، این رکورد را هم خودش به تنهایی تصرف می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان