شناسه خبر: ۴۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد

جنجالی ترین طلاق دنیای فوتبال | طلاق فوتبالیست های مشهور

پرحاشیه ترین طلاق فوتبالیست ها؛ از تیری آنری تا جرارد پیکه

جنجالی ترین طلاق های دنیای فوتبال حواشی زیاده داشته که در ادامه به برخی از آن ها خواهیم پرداخت.

پرحاشیه ترین طلاق های دنیای فوتبال

پر بازدید

ترینی‌ها :

طلاق های دنیای فوتبال هم مانند دنیای هنرمندان و بازیگران، جنجال و حواشی زیادی به همراه دارد. طلاق های دنیای فوتبال گاهی باعث مشکلات زیادی برای بازیکنان می شود. در ادامه به برخی از پرحاشیه ترین طلاق های دنیای فوتبال می پردازیم.

تیری آنری

در سال ۲۰۰۷، تقریباً در دوران اوج فعالیت حرفه‌ای اش، تیری آنری، ستاره ی سابق آرسنال در تلاش بود تا با پیوستن به بارسلونا، فعالیت فوتبالی خود را به مرحله ی بالاتری برساند. با این حال، طولی نکشید که زندگی شخصی اش مانع از رسیدن به این هدف شد.

تیری آنری

او در سال ۲۰۰۳ با کلر مری ازدواج کرده بود و زندگی مشترکش خوب به نظر می رسیدو این زوج خانه ای در لندن خریداری کرده بودند و یک دختر ۲ ساله داشتند. با این حال، همه چیز طور دیگری پیش رفت. در سال ۲۰۰۷، دادگاهی در لندن با تقاضای طلاق همسر آنری از او موافقت کرد. مری دلیل آن را رفتارهای غیرمنطقی آنری عنوان کرده بود. آنری نیز اعتراضی نکرد و همه چیز خیلی سریع رخ داد.

کلر مری که یک مدل بود و او و تیری آنری در جریان بازی در یک تبلیغ تلویزیونی برای شرکت «رنو» با یکدیگر آشنا شده بودند. مری برای درخواست طلاق خود در مجموع ۱۰ میلیون پوند در سال ۲۰۰۸ دریافت کرد. تیری آنری در سال ۲۰۱۱ با آندرا راجچیچ ازدواج کرد و آن ها حالا ۳ فرزند دارند.

جیبریل سیسه

جیبریل سیسه این روزها درگیر هدایت ۳ پسر خود است که قصد دارند همچون پدرشان وارد دنیای فوتبال شوند. مادر این ۳ پسر یک ستاره ی ریالیتی شو، لیدی جود سیسه است، اما جود و جیبریل در سال ۲۰۱۲ بعد از ۷ سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند.

طلاق های جنجالی فوتبال

گرچه رابطه ی آن ها حالا خوب به نظر می رسد ، اما طلاق آن ها به دنبال انتشار چند پیام مرموز از سوی این زوج سابق رخ داد. در سال ۲۰۱۲، جود در توییتر خود نوشت که به مسافرت رفته و فرزندان شان را جهت مراقبت پیش پدرشان گذاشته است. او نوشته بود: «چرا ما باید از پدرها بپرسیم که آیا می توانند از بچه های خودشان نگهداری کنند یا خیر.»

کمی بعد در همان، جود در توییتی دیگر نوشت: «چه پشت ما و جلوی ما قرار دارد، با چیزی که بین ما قرار دارد، قابل مقایسه نیست.» او یک روز بعد در پستی دیگر نوشت: «یادتان نرود که بدون صحبت کردن، رابطه ای در کار نیست، بدون احترام، عشقی و بدون اعتماد، دلیلی برای ادامه دادن. هیچ تغییری هم بدون درد نیست. درد و رنج هم مثل هر چیزی دیگری در زندگی برای این است که درس بگیرید و بعد رها شوید.»

همان روز، جیبریل در توییتر خود نوشت: «بعضی ها باید یاد بگیرند که دهان شان را ببندند و قبل از حرف زدن درباره ی دیگران، یک نگاه به خودشان بیاندازند.» جیبریل در سال ۲۰۰۶ به ضرب و شتم همسرش جود که آن زمان باردار بود، متهم شده بود. بعد از جدایی این زوج، جیبریل در حال خوشگذرانی دیده شده بود و جود هم با دوستان سلبریتی اش در لس آنجلس وقت گذرانده بود.

امانوئل ابوئه

امانوئل ابوئه قبل از پیوستن به آرسنال، با همسر بلژیکی خود، اورلی، ازدواج کرد. مدافع سابق آرسنال در سال ۲۰۱۷ طلاق گرفت و پس از آن فاش کرد که پس از سرمایه‌گذاری بدی که برای مراقبت از همسر سابقش انجام داده بود، ورشکست شده است.

جنجالی ترین طلاق های دنیای فوتبال

با توجه به اینکه ابوئه قبلاً از فوتبال بازنشسته شده بود، حتی یک آپارتمان نداشت و در خیابان می‌خوابید. اما هم‌تیمی‌ها و دوستان سابق به کمکش آمدند و او را سرپا کردند. با این حال این مرد اهل ساحل عاج اظهار داشت که در غرب آفریقا، ساحل عاج و غنا دارایی دارد و ادعا کرد که فقیر نیست.

امانوئل ابوئه بعداً در سال ۲۰۱۹ با استفانی بوئده ازدواج کرد. استفانی یک روزنامه‌نگار فرانسوی است و این زوج سال‌ها قبل از ازدواج یکدیگر را می‌شناختند.

جرارد پیکه

جرارد پیکه اسطوره اسپانیایی پس از دیدار در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی با خواننده معروف شکیرا آشنا شد. ماجرای آشنایی آنها در ابتدا مثل داستان‌های افسانه‌ای بود تا زمانی که معلوم شد اینطورها هم نیست. در سال ۲۰۲۲، شکیرا در یکی از پیش پا افتاده‌ترین دلایل جدایی زوج‌های مشهور، از همسر خود جدا شد.

جنجالی ترین طلاق های دنیای فوتبال

مدافع سابق بارسلونا با یک دختر ۲۳ ساله به شکیرا که ده سال از او بزرگ‌تر است، خیانت کرد. آنها بیانیه مشترکی مبنی بر جدایی خود منتشر کردند. آنها دو فرزند از زندگی مشترک خود دارند.

اشرف حکیمی

هیبا اکوب علیرغم اینکه ۱۲ سال از بازیکن پاری سن ژرمن بزرگ‌تر است، از سال ۲۰۲۰ با اشرف حکیمی ازدواج کرده است که ماهیانه حدود یک میلیون یورو درآمد دارد.

این ازدواج دور از چشم رسانه‌ها بود تا اینکه حکیمی درگیر یک پرونده تجاوز جنسی شد که باعث شد هیبا اکوب تقاضای طلاق کند. با این درخواست، او می‌توانست ۵۰ درصد از دارایی‌های بازیکن مراکشی را به خانه ببرد. اما در اتفاقی جالب که این طلاق را به یکی از پربحث‌ترین طلاق‌های ورزشی در تمام دوران تبدیل می‌کند، این جوان ۲۴ ساله چیزی به نام خود ندارد و همه دارایی‌اش به نام مادرش است. این بدان معناست که همسر او احتمالاً باید دارایی‌های خود را ۵۰/۵۰ با بازیکن تقسیم کند، مگر اینکه اتفاق دیگری بیفتد که واقعیت‌های فعلی را تغییر دهد.

اشلی کول

اشلی کول به عنوان یکی از بهترین مدافعان چپ تاریخ فوتبال شناخته می‌شود، اما او هم یکی از فوتبالیست‌هایی است که از همسر خود جدا شده است. داستان طلاق آنها شاید یکی از مواردی است که عشق را حتی در جدایی نشان می‌دهد. کول و شریل تویدی در سال ۲۰۰۴ با یکدیگر آشنا شدند و دو سال بعد ازدواج کردند.

جنجالی ترین طلاق های دنیای فوتبال

اتهامات مربوط به خیانت اشلی کول با سه زن دیگر باعث شد این زوج در ژانویه ۲۰۰۸ از هم جدا شوند. علیرغم اتهامات، کول این ادعاها را رد کرد و موفق شد با شریک زندگی خود آشتی کند. با این حال، این دو در سال ۲۰۱۰، چهار سال پس از ازدواجشان، به دلیل چندین اتهام تقلب علیه بازیکن سابق آرسنال و چلسی از هم جدا شدند.

شریل هیچ غرامت مالی از اشلی کول نگرفت و هرگز نمی‌خواست طلاق بگیرد، اما این اتفاق اجتناب‌ناپذیر افتاد. در حالی که شایعاتی مبنی بر بازگشت بین این دو وجود داشت، اما هیچگاه اینطور نشد.

اودارتی لمپتی

احتمالاً یکی از جالب‌ترین پرونده‌های طلاق در فوتبال جهان، به‌ویژه برای آفریقایی‌هایی که داستان را می‌دانند، ماجرای جدایی اودارتی لمپتی از همسرش است. این ستاره در سال ۱۹۹۳ با گلوریا آپیا ازدواج کرد و صاحب پنج فرزند شد که دو نفرشان بر اثر بیماری ریوی جان باختند. اما ماجرا از آنجا آغاز شد که آزمایش‌های دی ن ای نشان داد که سه نفر باقیمانده متعلق به او نیستند و این ازدواج در سال ۲۰۱۳ به هم خورد.

جنجالی ترین طلاق های دنیای فوتبال

گلوریا آپیا، همسر سابق لمپتی، خواستار غرامت مالی شد و از دادگاه غنا خواست تا دستور دهد لمپتی خانه آنها را ترک کند. اما درخواست او از سوی دادگاه رد شد. سپس درخواست تجدیدنظر داد و ۵۰ درصد از دارایی لمپتی را، که شامل آپارتمان این زوج می‌شد، درخواست کرد، اما قاضی درخواست تجدیدنظر او را رد کرد. دادگاه درنهایت به گلوریا لمپتی مبلغی به عنوان تسویه حساب مالی، یک خانه و دو وسیله نقلیه اعطا کرد.

پل مرسون

پل مرسون در طول دوران حرفه‌ای خود و همچنین مربی شدن در آرسنال، بازی‌های زیادی انجام داد. با این حال، یک طلاق بد، فوتبالیست حرفه‌ای ۵۵ ساله انگلیسی را درهم شکست و بی‌خانمان کرد.

جنجالی ترین طلاق های دنیای فوتبال

مرسون سه بار ازدواج کرد و به سوء مصرف مواد و الکل و همچنین اعتیاد به قمار دچار شد که مبنای اولین طلاق او در سال ۲۰۰۱ بود. او خانه خود را در وست میدلندز فروخت و در حال حاضر به عنوان یک کارشناس در تلویزیون مشغول است.

دیوید جیمز

برخلاف پل مرسون، دیوید جیمز ثروت خود را به دلیل یک طلاق ناسالم و نه ترکیبی از مشکلات از دست داد. او با تانیا ازدواج کرد، اما در سال ۲۰۰۵ این ازدواج به هم خورد و دروازه‌بان سابق مجبور شد ۳ میلیون پوند برای طلاق بپردازد.

دیوید جیمز

او در سال ۲۰۱۴ اعلام ورشکستگی کرد، نه به خاطر طلاق، بلکه به این خاطر که مجبور به پرداخت بدهی‌هایش بود. جیمز به عنوان یک مدل نیز شناخته می‌شود و به سمت نقش‌های مدیریتی و کارشناس رفته است.

رایان گیگز

رایان گیگز در ۷ سپتامبر ۲۰۰۷ با استیسی کوک ازدواج کرد که مدت‌ها قبل با او آشنا شده بود. گیگز از آن ازدواج دو فرزند داشت و علیرغم اینکه به منچستریونایتد بسیار وفادار بود، در زندگی شخصی‌اش اینطور نبود و با همسر برادرش رابطه داشت.

جنجالی ترین طلاق های دنیای فوتبال

همسرش، استیسی، با اینکه نمی‌خواست او را از دست بدهد، اما در نهایت در سال ۲۰۱۶ درخواست طلاق کرد و در سال ۲۰۱۷، پس از رابطه گیگز با یک پیشخدمت در رستورانش، ۴۰ میلیون پوند از طلاق به دست آورد.

جرمی ان‌جی‌تاپ

این هفته معلوم شد فرزندان دوقلوی جرمی ان‌جی‌تاپ، ستاره ی سابق چلسی، نیوکاسل و رئال مادرید، در حقیقت، فرزندان خود او نیستند. ان‌جی‌تاپ بعد از پی بردن به اینکه پدر فرزندان دوقلویش که در سال ۲۰۰۸ متولد شدند، شوهر سابق همسرش، لوری فاتسو است، رسماً درخواست طلاق داد.

جنجالی ترین طلاق های دنیای فوتبال

فاتسو ادعا کرد که دوقلوها به ان‌جی‌تاپ تعلق دارند و تولد آن ها انگیزه ای شد تا او و ان‌جی‌تاپ ۴ سال بعد با یکدیگر ازدواج کنند. اما آزمایش دی‌اِن‌اِی نشان داد که پدر دوقلوها شوهر سابق فاتسو بوده است. ان‌جی‌تاپ در تقاضای طلاق خود از دروغ های همسرش به عنوان یکی از دلایل آن یاد کرده بود. گفته می شود ان‌جی‌تاپ بعد از پی بردن به این حقیقت شوک روحی بزرگی را تجربه کرده است.

ری پارلور

ری پارلور در سال ۲۰۰۴ به دنبال جدایی از همسرش، کارن پارلور مجبور شد نزدیک به یک سوم از درآمدش را به مدت ۴ سال به او بپردازد. با رأی دادگاه، به کارن یک مستمری سالیانه برای کمک به او در فراهم کردن یک خانه برای خود تعلق گرفت که مبلغ آن سالانه ۲۵۰ هزار پوند بود.

جنجالی ترین طلاق های دنیای فوتبال

پیشنهاد اولیه ی پارلور مبلغ سالانه ۱۲۰ هزار پوند بود اما قاضی معتقد بود که این مقدار با نقش کارن در کمک به رشد فعالیت فوتبالی پارلور همخوانی نداشت و به همین دلیل قاضی مبلغ پیشنهادی پارلور را رد کرد. پارلور و کارن که در سال ۱۹۹۸ با یکدیگر ازدواج کرده بودند، ۸ سال پیش از آن باهم آشنا شده بودند. آن ها در سال ۲۰۰۱ با داشتن یک فرزند از یکدیگر جدا شدند.

وس براون

گرچه وس براون و همسر سابقش لین براون چیزی درباره ی علت طلاق شان در سال ۲۰۲۲ بروز نداده اند، اما احتمالاً ورشکستگی براون نقش زیادی در این اتفاق داشته است. وس، ستاره ی سابق منچستر یونایتد، در دوران فعالیت فوتبالی اش هفته ای ۵۰ هزار دستمزد می گرفت، اما سرمایه گذاری های نامناسب و میل به عقب نماندن از سبک زندگی هم تیمی هایی که درآمدی بسیار بیشتر از او داشتند، منجر به ورشکستگی اش شد.

جنجالی ترین طلاق های دنیای فوتبال

در حالی که در سال ۲۰۲۳ در دادگاه با درخواست ورشکستگی براون که سابقه ای ۱۵ ساله در فوتبال دارد، موافقت شد. براون و لین که ۳ فرزند از یکدیگر دارند، در سال ۲۰۰۹ با یکدیگر ازدواج کردند و بیش از ۲۰ سال با یکدیگر بودند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد