شناسه خبر: ۳۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد

قد بلندترین والیبالیست | قد بلندترین والیبالیست جهان | عکس قد بلندترین والیبالیست

میدونستی قد بلندترین والیبالیست جهان ایرانیه؟ | معرفی والیبایست های بلند قامت جهان

قد بلندترین والیبالیست های دنیا را در این بخش از سایت ترین تاپ معرفی کرده ایم با ما همراه باشید.

والیبالیست های قد بلند

پر بازدید

ترینی‌ها :

قد بلندترین والیبالیست جهان کیه؟ بین والیبالیست ها قد بلند زیاد هست ولی جالبه بدونین تو کل جهان لقب قد بلندترین والیبالیست رو یک ایرانی به نام مرتضی مهرزاد داره. در ادامه این بخش از ترین های ورزشی سایت ترین تاپ شما رو با قد بلندترین والیبالیست های جهان معرفی میکنیم. با ما همراه باشید

معرفی والیبایست های بلند قامت جهان

1_ آرتم ولویچ :

آرتم ولویچ یک والیبالیست روسی است که در تیم والیبال زنیت کازان روسیه بازی میکند و 2 متر و 13 سانتی متر قد دارد . او بسیار بازیکن قدرتمند و با کیفیتی است و برای همین در تیم ملی والیبال روسیه به عنوان دفاع وسط بازی می کند و خیلی سخت است که توپی را از روی دست این غول رد کرد .

آرتم

2 _ الکسی کازاکوف :

الکسی کازاکوف هم یک بازیکن والیبال اهل روسیه است و با اینکه در حال حاضر 44 ساله است اما به خاطر قد 2 متر 16 سانتی متری اش جزء 10 بازیکن قد بلند والیبال جهان است ، او یکی از اعضای تیم ملی والیبال روسیه بود و توانست در المپیک سال 2000 سیدنی مدال نقره و در المپیک سال 2004 آتن مدال برنز را به همراه تیم ملی روسیه کسب کند و در کل می شود گفت که او یک بازیکن بسیار قدرتمند است و ضربه های او تقریبا مهار نشدنی بود .

الکسی

3_ بارتلومیج لمانسکی :

بارتلومیج لمانسکی یک بازیکن جوان لهستانی است که فقط 25 سال سن دارد . او 2 متر و 17 سانتی متر قد دارد و چهارمین والیبالیست قد بلند جهان است .

او با این قامت بلندش هم بسیار محکم آبشار می زند و هم به خوبی دفاع می کند و در بین طرفدارانش به اسم دیوار لهستانی معروف شده است .

لمانسکی

4 _ رنان بویاتی :

رنان بویاتی یک بازیکن 31 ساله ی برزیلی است . او 2 متر و 17 سانتی متر قد دارد و در سال 2014 با تیم ملی برزیل در مسابقات قهرمانی والیبال جهان در لهستان دوم شدند . او در کنار تور مثل یک غول می ماند و از نقاط قوت او می توان به دفاع و آبشار های بسیار قدرتمندش اشاره کرد و اگر آماده باشد برای تیم خود به طور فراوان امتیاز آوری می کند .

10 تا از برترین گلزن های تاریخ فوتبال جهان + تصویر

رنان

5 _ دیمیتری موزرسکی :

روس ها در زمینه ی بازیکنان والیبال قد بلند ، دست پری دارند و دیمیتری موزرسکی هم یکی دیگر از همان افراد است که البته ریشه ی اوکراینی دارد . او با 32 سال سن یکی از اعضای اصلی تیم ملی والیبال روسیه در المپیک سال 2012 بود و با آبشار های محکم و کنترل بسیار زیاد خود بر روی توپ توانست مدال طلای المپیک را به همراه روسیه کسب کند . او با قد 2 متر و 18 سانتی متری یکی از قد بلند ترین والبالیست های جهان است .

موزرسکی

6 _ مرتضی مهرزاد :

مرتضی مهرزاد یک بازیکن والیبال نشسته و عضو تیم ملی والیبال نشته ی ایران است ، او با قامت 2 متر و 46 سانتی متری خود بلند قد ترین مرد در ایران ، بلند قد ترین مرد در تاریخ پارالمپیک و دومین مرد قد بلند حال حاضر جهان است ، او موفق شد به همراه تیم والیبال نشسته پارالمپیک ایران مدال طلای پارالمپیک ریو دو ژانیرو را کسب کند و یک مهره ی ارزشمند برای تیم ملی والیبال نشسته ی ایران به حساب می آید .

مرتضی مهرزاد

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد