شناسه خبر: ۸۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد

تاریخ کنسرت جدید پرواز همای | خرید بلیط کنسرت پرواز همای | تاریخ برگزاری اپرای شیدای همای | محل برگزاری کنسرت جدید همای | اپرای شیدا در کجا برگزار می شود؟

تاریخ برگزاری اپرای شیدا جدیدترین اجرای «پرواز همای» + جزییات و نحوه تهیه بلیت

جدیدترین کنسرت پرواز همای خواننده معروف کشورمان به نام اپرای شیدا قرار است به زودی برگزار شود. مکان اجرای کنسرت و نحوه تهیه بلیت را در ادامه بخوانید.

پرواز همای

پر بازدید

ترینی‌ها :

جدیدترین اجرای پرواز همای خواننده موسیقی سنتی ایرانی به نام اپرای شیدا به آهنگسازی و کارگردانی خود او، به زودی به  روی صحنه می‌رود. این اجرا که اپرای شیدا نام دارد پیش از این نیز بر روی صحنه رفته بود و داستان یک آوازخوان مسیحی است که از سوی قزلباش ها مورد غضب قرار می گیرد.

داستان اپرای شیدا

این اپرا به روایت داستان محاکمه رامشگران و شاعران در دوره شاه تهماسب صفوی و سرنوشت غم انگیز مسیحی آواز خوان و رامشگران و شاعران در دوران شاه تهماسب صفوی و داستان عاشقانه‌اش با شیدا دختر شاه تهماسب که موجب خشم علما شد، می‌پردازد.

دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده به نام «برای شانه هایت» + متن آهنگ

طرز تهیه بلیت :

از طریق سایت ایران تیکت می توانید به صورت آنلاین بلیت جدیدترین اجرای پرواز همای را تهیه کنید.

بازیگران «اپرای شیدا، پرواز همای و مستان نو»

در این اجرا پرواز ‌همای، نادر ‌فلاح، امیر ‌کربلایی‌زاده، آرزو ‌نبوت، محمدحسین ‌صفری، آیدا ‌اشجعی، پیمان ‌رضوی، لاله کریمی و... نقش آفرینی می‌کنند.

مکان و زمان اجرای اپرای شیدا از پرواز همای و گروه مستان نو

این کنسرت در تاریخ 27 شهریور در فضای باز کاخ نیاوران اجرا می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد