شناسه خبر: ۸۲۱۹
لینک کوتاه کپی شد

علت فوت محمد علی بهمنی

محمد علی بهمنی ؛ شاعر و ترانه سرای معروف ایرانی در گذشت! + زمان خاکسپاری

به تازگی با خبر شده ایم متاسفانه علی بهمنی از شاعران و ترانه سازان خبره کشورمان متاسفانه فوت شده است.جزئیات فوتشان را در ادامه بخوانید.

محمد علی بهمنی

پر بازدید

ترینی‌ها :

محمد علی بهمنی از غزل سرا ها و شاعران معروف ایرانی بوده است که نامش در بسیاری از ترانه های معروف میدرخشیده و علاوه بر سرایش غزل، ترانه‌های تعدادی از آلبوم‌های موسیقی و سریال‌های تلویزیونی را سروده است.با نهایت تاثر محمد علی بهمنی حوالی ساعت ۲۳ شامگاه جمعه نهم شهریور از دنیا رفت. .علت فوت این شاعر را در ادامه بخوانید.

عباس سجادی شاعر و سخنگوی ستاد پیگیری وضعیت حال محمدعلی بهمنی غزلسرا و ترانه سرا دقایقی پیش خبر از درگذشت این شاعر داد.

به گفته سجادی علی رغم اینکه در آخرین لحظات پزشکان تلاش کردند با احیای قلبی وضعیت بهمنی را به پایداری برسانند اما با دو بار احیای قلبی این اتفاق نیفتاد و این شاعر حوالی ساعت ۲۳ شامگاه امروز جمعه نهم شهریور از دنیا رفت.

زهره حمیدی، بازیگر معروف ایرانی درگذشت + جزئیات

محمد علی بهمنی

بهمنی در پی بروز عارضه مغزی در بیمارستان بستری بود. این‌شاعر که طی چندسال گذشته با بیماری و کسالت دست به گریبان بوده، شنبه شب ۲۰ خرداد دچار سکته مغزی و در بیمارستان بستری شد.

این شاعر سرشناس خرداد ماه امسال پس از یک دوره درمانی از بیمارستان مرخص شد، ولی هفته گذشته بار دیگر به دلیل تشنج، به بخش مراقبت‌های ویژه در بیمارستان و سپس مورد عمل جراحی قرار گرفت و در فاصله چند روز پس از جراحی، ساعاتی پیش دار فانی را وداع گفت.

زمان خاکسپاری:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: پیکر محمدعلی بهمنی شاعر و ترانه سرای هرمزگانی ساعت 9 صبح فردا؛ یکشنبه در پهنه رودکی تالار وحدت تهران تشییع می شود.

مراسم تشییع و خاکسپاری این هنرمند در بندرعباس برگزار می شود.وی افزود: هنوز زمان انتقال پیکر به بندرعباس مشخص نشده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد