شناسه خبر: ۸۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد

جاستین بیبر پدر شد | عکس بچه جاستین بیبر

جک بلوز بیبر؛ فرزند جاستین بیبر به دنیا آمد + عکس

جاستین بیبر و همسرش با انتشار یک پست اینستاگرامی خبر تولد اولین فرزندشان را به طرفدارانشان دادند و عکسی از او به اشتراک گذاشتند.

جاستین بیبر

پر بازدید

ترینی‌ها :

خواننده کانادایی، ۳۰ ساله، جاستین بیبر و مدل 27 ساله شش سال قبل با یکدیگر ازدواج کردند. آنها در ماه مه در اینستاگرام خبر باردار بودن همسر جاستین بیبر را اعلام کردند. هم چنین عکس هایی را به اشتراک گذاشتند که در آن  شکم بارداری هالی در یک لباس تمام سفید از جنس تور دیده می شود.

جاستین در یک پست اینستاگرامی، عکسی از پای نوزاد را به اشتراک گذاشت و نوشت: "به خانه خوش آمدی، جک بلوز بیبر." هالی نیز همین عکس را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و آن را با نام نوزاد، خرس عروسکی و قلب آبی همراه کرد.

متن و ترجمه معروف ترین آهنگ سلین دیون

فرزند جاستین بیبر

این زوج جزئیات بیشتری، از جمله زمان تولد نوزاد، را به اشتراک نگذاشتند. نماینده هالی بیبر روز جمعه شب به سی‌ان‌ان گفت که اطلاعات بیشتری در دسترس نیست.

هالی همسر جاستین بیبردر مصاحبه‌ای با مجله دبلیو ماه گذشته گفت که تصمیم گرفته است بارداری خود را فاش کند تا بتواند از بارداری خود لذت ببرد. او افزود که فقط «می‌خواست آزادی داشته باشد تا بیرون برود و زندگی خود را بگذراند.»

او گفت: "در ابتدا (بارداری)، برای من بسیار احساسی بود. مثل اینکه 'من این انسان را خیلی دوست دارم. چگونه می‌توانم کسی دیگری را به این دنیا بیاورم؟'"

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد