شناسه خبر: ۷۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد

مجوز گرفتن خوانندگان رپ | برگزاری کنسرت خوانندگان رپ در ایران

خوانندگان رپ مجوز می‌گیرند؟+ جزئیات

در فضای مجازی خبر هایی از مجوز گرفتن خواننده های رپ در جریان است که جزئیات این خبر هارا در ادامه میخوانید.

رپر ها

پر بازدید

ترینی‌ها :

خواننده های رپ هیچوقت مجوز نشر آهنگ و اجرای کنسرت در داخل کشور را نداشتند و به تازگی خبر هایی در مورد مجوز گرفتن این سبک موسیقی به گوش میرسد که وزارت فرهنگ و ارشاد در این باره صحبت هایی کرده است.در ادامه مطلب ببینید.

 معاون هنری وزارت ارشاد: رپ فقط واژه و نت نیست، رپ یک سبک زندگی است که با خودش چیزهای زیادی به همراه دارد! معاون هنری وزارت ارشاد خبر مجوز گرفتن سه خواننده در سبک موسیقی رپ را تکذیب کرد. محمود سالاری در این مورد گفت:«خیر، این مسئله صحت ندارد. قاعدتا هنوز مجوزی برای موسیقی رپ صادر نشده است. مجوزی برای اثری صادر شده است که پاپ بوده است و آن خواننده‌ای که مشهور به رپ‌خوانی است در آن اثر رپ نخوانده و ژانرش پاپ است. در حقیقت ما به موسیقی پاپ او مجوز دادیم.» «ما کارگروهی را در خصوص بررسی ژانر موسیقی رپ داریم اما این بین اختلاف‌نظر بسیار زیاد است.

 دفتر موسیقی ارشاد:تتلو و یاس دو پدیده در موسیقی هستند!

رپ یک سبک زندگی است که با خودش چیزهای زیادی به همراه دارد بنابراین فقط نباید واژه‌ها و نت‌ها را کنار هم دید. به همین دلیل هنوز به جمع‌بندی قطعی در این خصوص نرسیده‌ایم.»

اللهیاری در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است در آینده نزدیک، موسیقی رَپ و خوانندگان این سبک بتوانند به طور رسمی فعالیت کنند، گفت: «به هرحال، درباره برخی از گونه‌های موسیقی در داخل کشور، حساسیت‌هایی وجود دارد. ما باید تصویری درست از این گونه موسیقی و گونه‌های مشابه آن به‌دست بیاوریم و اجازه بدهیم تا تصمیم‌گیرندگان با یک نگاه واقع‌بینانه‌، فواید و آثار آن را بررسی کنند.»

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد