شناسه خبر: ۶۵۲۸
لینک کوتاه کپی شد

وخیم شدن حال سلین دیون

ویدیو تکان دهنده از تشنج «سلین دیون»؛ ستاره موسیقی جهان

ویدیویی از سلین دیون ستاره موسیقی دنیا به تازگی منتشر شده است که لحظات سخت تشنج ده دقیقه ای او را بخاطر بیماری اش نشان می دهد.

سلین دیون

پر بازدید

ترینی‌ها :

در صحنه های جدیدی از مستند سلین دیون که مبارزه این خواننده با سندروم شخص سفت (SPS) را نشان میدهد او تشنج ده دقیقه ای طاقت فرسایی را تجربه میکند. بیماری سلین دیون که اکنون ۵۶ سال دارد در سال ۲۰۲۲ تشخیص داده شد. این اختلال حرکتی خود ایمنی نادر باعث سفتی عضلات و اسپاسم های غیر قابل کنترل میشود.

متخصصان در این بخش از مستند تلاش میکنند که اسپاسم های عضلانی دردناک او را کاهش دهند و گروه فیلم برداری بی صدا این وضعیت را ضبط میکند. دیون که اضطراب و ناراحتی در چهره اش دیده میشود اسپری بینی را که معمولاً برای درمان اثرات تشنجهای خوشه ای در مبتلایان به SPS استفاده میشود دریافت میکند.

سلین دیون

مبارزات او با این اختلال در مستند جدید آمازون پرایم با عنوان «من سلین دیون هستم» به تصویر کشیده شده که نگاهی دلخراش به زندگی روزمره این سوپراستار دارد که با SPS و علائم ناتوان‌کننده آن دست و پنجه نرم می‌کند.

این خواننده با حالت درمانده‌ای نگاه می‌کند، در حالی که پزشکان به آرامی او را در وضعیت راحتی قرار می‌دهند و علائم حیاتی اش را بررسی می‌کنند.

در همین حال، پا‌های برهنه دیون همچنان در حالت اسپاسم باقی می‌مانند و او با اثرات ناتوان‌کننده این بیماری نادر مبارزه می‌کند.

دیون پس از دریافت کمک از سوی متخصصان، در نهایت قادر به نشستن می‌شود و خود را در یک پتو می‌پیچد و از اینکه در برابر دوربین‌ها کنترل خود را از دست داده، احساس خجالت می‌کند. او رو به دوربین می‌گوید:

هر بار که چنین اتفاقی می‌افتد، از اینکه نمی‌توانم خودم را کنترل کنم، احساس خجالت دارم.

دیون در حالی که احساساتی می‌شود و اشک می‌ریزد، اعتراف می‌کند که هنوز امید دارد در آینده به صحنه خوانندگی بازگردد.

من هنوز خودم را در حال آواز خواندن تصور می‌کنم. اگر نتوانم بدوم، راه می‌روم. اگر نتوانم راه بروم، می‌خزم. اما متوقف نمی‌شوم. متوقف نمی‌شوم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان