شناسه خبر: ۶۲۸۷
لینک کوتاه کپی شد

زندگینامه عرفان طهماسبی | عرفان طهماسبی کیه

بیوگرافی عرفان طهماسبی؛ از خوانندگی در کافه تا کنسرت هتل اسپیناس!

درباره زندگی عرفان طهماسبی که این روزها صدایش و البته خبر اجرای کنسرت هایش تمام ایران را پر کرده و به وجد آورده است، در ادامه بیشتر بدانید.

عرفان طهماسبی

پر بازدید

ترینی‌ها :

عرفان طهماسبی خواننده خوش صدای کشورمان متولد ۲۵ شهریور ۱۳۷۷ در شوشتر خوزستان است. عرفان طهماسبی علاوه بر خواننده، شاهنامه خوان هم است و جز شرکت کننده های فصل دوم برنامه عصر جدید شبکه سوم سیما بود که اجرایش مورد استقبال گسترده ای از سوی مردم قرار گرفت. در این نوشتار به بیوگرافی عرفان طهماسبی پرداخته ایم. با ما همراه باشید.

  • نام : عرفان
  • نام خانوادگی : طهماسبی
  • تاریخ تولد : 25 شهریور 1377
  • تحصیلات: کارشناسی ابزار دقیق
  • حیطه فعالیت: خوانندگی

زندگی شخصی و بیوگرافی عرفان طهماسبی

پدر و مادر عرفان اصالت بختیاری دارند. عرفان طهماسبی در واقع از بختیاری های استان خوزستان است که هم اکنون در شهر اهواز زندگی می کند. عرفان از دوران نوجوانی کارهای مختلفی را تجربه کرده و چنانچه خودش گفته است همیشه دوس داشته روی پای خود بایستد و استقلال مالی داشته باشد.

عرفان طهماسبی در 18 سالگی به دلیل نیاز به درآمد تصمیم گرفت که شوشوتر را ترک کرده به شهر اهواز برود. چون در شوشتر بیکاری و نبود شغل او را آزار می داده است. او زمانی که به اهواز می رود در یک مغازه کبابی کوچک کار پیدا می کند و همان جا هم به تمرین موسیقی می پردازد.

عرفان طهماسبی

او در شهر اهواز با تعدادی از دوستانش یک گروه موسیقی به نام “الف” تشکل می دهد. عرفان طهماسبی تحصیل کرده کارشناسی ابزار دقیق است. او در یکی از مصاحبه ها درباره رشته تحصیلی اش گفته است چون من عاشق موسیقی بودم و شهرمان هنرستان موسیقی نداشت مجبور شدم به رشته فنی بروم و در هنرستان تحصیل کنم تا حداقل کلمه هنر در آن به کار رفته باشد.

عرفان طهماسبی در عصر جدید 

فعالیت در تئاتر

او تا کنون دو نمایش را روی صحنه تئاتر بازی کرده که در یکی از آنها به شاهنامه خوانی پرداخته است. صدا و صوت خاص و سیمای او و سبک آهنگ های بختیاری با آن سوز و گداز دلنشینش باعث شده تا ترانه ها و آثار عرفان طهماسبی به دل بنشیند و طرفدارانش به شدت از آثار او لذت می برند.

مربی آقای طهماسبی در تئاتر به نام استاد بهدار متوجه صدای زیبای عرفان شده و او را تشویق به شاهنامه خوانی کرده است. عرفان از نوجوانی به کارهای مختلفی اشتغال داشته و سعی کرده روی پای خودش بایستد و استقلال داشته باشد.

او بعد از عبور از مرحله مقدماتی برنامه عصر جدید وارد فصل دوم برنامه شد و با رفتار خوب و دوستانه خود احساسات تماشاچیان را برانگیخت.

خواندن تیتراژ سریال

سال ۱۴۰۰ تیتراژ پایانی فصل دوم سریال نجلا را که نوروز ۱۴۰۱ از شبکه سه سیما ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پخش می شد به همراه مهدی یغمایی خوانندگی کرد و این آهنگ استقبال مخاطبان رو به رو شد و توانست سکوی پرتاب بسیار مهم و ارزشمندی برای هنرمند جوان و نوظهوری باشد

آهنگ های عرفان طهماسبی

عرفان طهماسبی تا امروز چندین اهنگ جدید به صورت رسمی با عنوان های: آغاز کن بی من، خیال، نجلا، کجایی، مترسک، تردید، ماه نو ، تو، خداحافظ، گلوبند و ... را منتشر کرده است.

نظر امین حیایی در مورد عرفان طهماسبی

اولین کنسرت عرفان طهماسبی

عرفان طهماسبی توانست مجزو اجرا را بگیرد و اولین کنسرت او در یکشنبه 27 خرداد و دوشنبه 28 خرداد 1403 در تهران، هتل اسپیناس پالاس برگزار شد که با استقبال گسترده از سوی مردم روبرو شد و در همان ساعات اولیه رکورد فروش را شکست.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد