شناسه خبر: ۹۴۹۹
لینک کوتاه کپی شد

7 اکسسوری پاییزی که حتما باید در استایل خود استفاده کنید!

گاهی اوقات، استایل شما برای کامل‌شدن فقط به یک چیز نیاز دارد که می‌تواند یک کیف دستی با رنگ خاص، یک عینک آفتابی معمولی یا حتی یک کمربند ساده و شیک باشد.

اکسسوری پاییزی

پر بازدید

ترینی‌ها :

استایل متوسط شما را به سطح عالی ارتقا دهد. اکسسوری ها باعث رزیبا دیده تر شدن استایل شما میشود و باعث کامل دیده شدن استایل شما است. اکسسوری ها شامل کیف، کمربند، شال، شنل، زیورآلات، و ... باشد.

اکسسوری‌ها آیتم‌های کاربردی و زیبایی هستند که می‌توانند ظاهر هر لباس و استایلی را به بهترین نحو ممکن تغییر دهند. استفاده از اکسسوری‌ها روشی عالی برای نشان دادن حس استایل شما برای هر مناسبتی هستند.

7 اکسسوری پاییز 2024

۱- کیف قهوه‌ای شکلاتی 

رنگ کیف زنانه در فصل پاییز ۲۰۲۴ مشخص شد. درست است که کیف‌های مشکی همیشه در کمد لباس ما جزو آیتم‌های اصلی هستند اما امسال رنگ‌هایی با تناژ قهوه‌ای شکلاتی و شاه بلوطی به‌سرعت ترند شده و به‌عنوان بهترین گزینه‌ها برای فصل پاییز شناخته می‌شوند. بهتر است بدانید پاییز امسال اکسسوری‌هایی با رنگ قهوه‌ای شکلاتی بسیار ترند و محبوب هستند.

انتخاب یک کیف جیر قهوه‌ای که حال و هوای بوهوی اغراق شده‌ای را در این فصل تداعی می‌کند، قطعاً یک انتخاب بسیار لوکس خواهد بود.

اکسسوری پاییزی

۲- شنل یا شال بزرگ و پهن برای روی شانه

قطعاً یکی از ترندهای جذاب پاییز ۲۰۲۴ انواع شال پهن و بزرگ و شنل کوتاه زنانه هستند.

یک شال بزرگ و پهن را روی شانه‌های خود قرار دهید سپس دو سر آن را با یک سنجاق سینه ساده و شیک به هم وصل کنید. شما می‌توانید یک ژاکت یا پلیور زنانه با بافت ظریف را برای زیر شال‌تان انتخاب کنید.

یک شنل زنانه علاوه بر اینکه زیبایی استایل شما را افزایش می‌دهد، نشان‌دهنده‌ی شیک‌پوشی و مدروز بودن شما هم هست. یکی از روش‌های استایل با این شنل فوق‌العاده این است کهآن را  می‌توانید با دامن میدی بلند یا شلوار بگ پارچه‌ای بپوشید.

اکسسوری پاییزی

5 اکسسوری خفن که میتونی باهاش کوله پشتی مدرسه رو تزئین کنی!

۳- النگو رزینی 

با نزدیک شدن به فصل پاییز ۲۰۲۴، دستبند و النگوهای بزرگ بیشتر خود را به‌عنوان یک آیتم جذاب و اکسسوری ترند دخترانه نشان می‌دهند. این ترند با فلزات باارزشی مانند طلا و نقره شروع و اکنون به موادی کمتر باارزش اما خیره‌کننده و جذاب مانند رزین و اکریلیک رسیده است. النگو رزین خود را می‌توانید در تعداد دلخواه، با ضخامت و فرم‌های متنوع انتخاب کنید.

اکسسوری پاییزی

​۴- کمربندهای اسکلپچرال 

سال ۲۰۲۴ سال حضور پررنگ کمربند به عوان یک اکسسوری تأثیرگذار و جذاب در دنیای مد است. کمربندهایی با سگک و گیره بزرگ و نمادین یکی از آیتم‌های کلیدی در استایل پاییزی شما است. پس اگر به دنبال اکسسوری ترند پینترستی هستید، به‌راحتی از کنار این مدل کمربندهای هنری عبور نکنید. شما می‌توانید کمربند خود را روی کت یا شلوارتان ببندید. 

اکسسوری پاییزی

بدون این اکسسوری ها استایلت یه چیزی کم داره | اکسسوری های ترند بهار و تابستان 1403

۵- کلاه (hats)

اضافه کردن کلاه به استایلتان در واقع استفاده از یک اکسسوری‌های شیک و لوکس برای ظاهر شدن در فصل پاییز است. انواع مدل کلاه ترند در پاییز ۱۴۰۳ شامل کلاه بِرِت فرانسوی، کلاه لبه‌دار حصیری، کلاه کپ و باکت می‌شود.

اکسسوری پاییزی

۶- عینک سایز بزرگ 

فرم‌های بزرگ عینک در حال بازگشت به دنیای مد و جزو ترندهای اصلی پاییز ۲۰۲۴ هستند. عینک‌هایی با فرم بزرگ و به رنگ قهوه‌ای کهربایی می‌تواند یک انتخاب عالی برای استایل پاییزی شما باشد. پیشنهاد ما یک عینک بزرگ با طرح پلنگی است زیرا این طرح جزو رنگ‌های محبوب امسال است.

اکسسوری پاییزی

۷- جواهرات مهره‌دار 

شاید فکر کنید که جواهرات مهره‌دار فقط برای فصل تابستان و کنار ساحل یا در دل کویر جذاب و مناسب باشند اما در حال حاضر در فهرست اکسسوری ترند ۱۴۰۳ قرار دارند.

پیشنهاد می‌کنیم که امسال جواهراتی با مهره‌های سنگی مانند یشم و کوارتز زمرد و پالت رنگی از رنگ‌های قرمز تیره، نیلی، سبز و دیگر رنگ‌های خاکی برای کمد لباس‌های پاییزی خود انتخاب کنید.

اکسسوری پاییزی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد