شناسه خبر: ۸۳۲۵
لینک کوتاه کپی شد

استایل پاییزی ۱۴۰۳ | استایل های ترند پاییز امسال

با این استایل های شیک، پاییز امسال رو بدرخش! + عکس

استایل های بسیار زیادی برای پاییز و زمستان امسال ترند هستند. دراین مطلب آیتم های ترندی استایل پاییز 1403 را به شما معرفی خواهیم کرد.

استایل ترند پاییز

پر بازدید

ترینی‌ها :

این روز ها مد حرف اول را در زندگی مردم می زند، از چیدمان خانه گرفته تاپوشش.  ما در اینجا گزینه هایی را انتخاب کردیم که ارزش خرج کردن پولتان را داشته باشد. نکته ی جالب اینجاست که پاییز و زمستان امسال دقیقا ادامه ی ترندهای بهار و تابستان است.  تابستان امسال پر بود از رنگ چری رد (البالویی) و سبز صدری، که همین رنگ ها با تناژ های تیره تر جزو ترندهای پاییز هستند فقط رنگ عنابی یا البالویی را بیشتر در اکسسوری ها مانند کیف و کفش قرار است ببینیم تا کت و پالتو.

استایل مینیمال یکی از ترندهای محبوب فصل پاییز و زمستان امسال است. در استایل مینیمال پاییزه تمرکز از طرح دور است و بیشتر برروی مدل و رنگ لباس باید تمرکز کرد. همنشینی صحیح رنگ‌ها و سبک لباس در این استایل اهمیت زیادی دارد.

در اینجا چند استایل ترند پاییزی را باهم بررسی کنیم:

1. دامن های بلند:

 از هر جنسی که دوست دارید همانطور که در تابستان امسال خیلی از آن استفاده شد در پاییز هم قرار است آن را زیاد بببینیم.  دامن های ماکسی،  دامن های  پرحجم و پیله، دامن های بافت امسال طرفداران بیشتری دارند. طراحانی مانند دیور و پرادا دامن های قدیمی خود را با یک ورژن مدرن تری عرضه کردند. به خصوص دامن های ماکسی اما با حجم زیاد از ترندهای پر طرفدار است که شما می توانید با کت ، کاردیگن های دکمه دار یا پیراهن های دکمه دار بسیار شیک می توانید آن ها را ست کنید. 

پیله

2.رنگ سبز:

این رنگ ترند امسال است با هر تنالیته و هر شیدی از این رنگ،  به خصوص سبز زیتونی. رنگ پرکاربرد امسال در لباس های بیرون، آیتم های کیف و کفش و حتی ناخن است اگر می خواهید یک رنگ به استایلتان اضافه کنید بهترین انتخاب این رنگ است.

Post-157

 3. کت های اور سایز: 

سومین آیتم کت و شلوار های شیک و مجلسی است.  بیشتر طراحان این کت هارا در فشن شو هایشان استفاده کردند با این تفاوت که کت ها یک مقدار کمر باریک تر و جذب تری دارند که حتی اگر شما بودجه اش را نداشتید می توانید از یک کمربند برای اینکار استفاده کنید که یک ترند شیک و کاربردی است . ترنچ کت های اور سایز و کراپ کت های پاییزه هم امسال قرار است بسیار دیده شوند.TRench-Coat-Casual-Street-Style-1

4. شال های ضخیم: 

در عین حال که این آیتم گرم و راحت است به استایل شما ظرافت می بخشد شما می توانید برای اضافه کردن بافت و رنگ از این شال ها استفاده کنید که یک حالت لوکس به استایلتان می بخشد. می توانید ببنید که امسال در هر رنگ وطرح متنوعی استفاده خواهد شد. 

شال-موهر-برای-استایل-های-مینیمال

5.پترن های پلنگی:

این آیتم که از پارسال شروع شد و تا امسال هم ادامه دارد و در  همه ی فشن شو ها دیده شد، همینطور امسال میتوانید از پترن های گورخری و گاوی نیز استفاده کنید.
animal-print-pants

6. رنگ آلبالویی تیره:

این رنگ را قرار است در پاییز امسال زیاد بببنید بهتر است آن را در یک سری از ایتم هایتان استفاده کنید و به صورت کامل از این رنگ در استایلتان استفاده نکنید.

bagtrend18

7.مدل موی راحت: 

یکی از ترند های پرکاربرد و راحت امسال مدل موی جمع شده با یک کلیپس که بهتر است از کلیپس های خیلی بزرگ برای اینکار استفاده کنید و یا مدل گوجه ای بستن مو که شل و کمی آشفته باشد.

d1694f6cb9aaf8d48531c76d2524cf7d

8.شلوار جین:

دو مدل از شلوارهایی که امسال خیلی بیشتر دیده شد برای پاییز، شلوارهاییست که پاچه ها پاکتی پهنی دارند و شلوار جین هایی که درعین حال راسته است، خیلی گشاد نباشد و  تقریبا کوتاه هستند.

9. کت های پشمی:

از دیگر آیتم های ترند امسال کت های پشمی است که شما میتوانید آن ها را با کلاه های بیسبال استایل کنید که یک ظاهر کژوال به شما می بخشد.کت-کوتاه

10 . کاردیگن های بافت:

این جنس لباس که همیشه در پاییز و زمستان پرطرفدار است امسال هم زیاد ان را می بینید و بهتر است که آن ها را به صورت اور سایز بپوشید که بسیار راحت است.

Cardigan-3

امیدواریم که این مطالب برای شما مفید باشد و در استایل خود از آنها استفاده کنید. 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد