شناسه خبر: ۷۵۹۱
لینک کوتاه کپی شد

عطر هایی با بوی شیطان | ۳ رایحه عجیب شیطانی

کالکشن عطر های شیطانی | 3 رایحه با لقب عطر شیطان!

عطر هایی با رایحه تند و عجیبی وجود دارند که بوی آنها شما را یاد شیطان و کار های شیطانی میندازد.لیست این 3 عطر را ببینید...

1-65

پر بازدید

ترینی‌ها :

در این لیست 3 عطر بسیار معروف رو به شما معرفی میکنیم که بخاطر ترکیبات عجیب و غریب و نحوه ساخت آنها و بویی که میدهند به عطر و رایحه شیطان معروف شده اند.

«فانتوماس»؛ عطر عجیب ناسوماتو:

fant

در این عطر از ترکیباتی مانند خاک،باروت،لاستیک،پلاستیک و فلزات تشکیل شده است باعث میشود این عطر بویی شبیه خون را داشته باشد و سازنده آن به قدری دیوانه بود که از این ترکیبات در جدید ترین عطر خود استفاده کرده است.

بیانیه رسمی برند ناسوماتو، فانتوماس را به‌عنوان عطری هیجان‌انگیز، غنی و سحرآمیز توصیف می‌کند که نت‌های قوی و تاریکی دارد. البته طرفداران آثار اخیر ناسوماتو مانند «پاردون» سویه‌های شیرین این عطر را هم تشخیص خواهند داد، چراکه این کیفیت غلیظ و ناب به امضای موفق‌ترین عطرهای کمپانی ناسوماتو تبدیل شده است.

همچنین فانتوماس به بویی لاستیک‌مانند اشاره می‌کند که انگار به بویی شباهت دارد که پس از ترمز کردن ناگهانی اتومبیل‌های قدیمی از لاستیک چرخ‌ها به مشام می‌رسد.

عطر مرموز تام فورد بلک ارکید پارفوم:

ee509ef3192cf068e19b0f7c9dcf8de2

در ترکیبات این عطر از قارچ توبر استفاده شده است که باعث میشود شدیدا بوی خاک را بده به حدی که آدم را یاد قبر و گورستان میندازد.

فرمولاسیون پارفوم نسخه ای غلیظ تر و لوکس تر از بلک ارکید است. پروفایل بویایی آن شباهت های زیادی با EDP دارد، اما تفاوت های ظریفی در ترکیب آن وجود دارد که باعث تمایز آن می شود:

نت های اولیه: ترافل سیاه، یلانگ یلانگ، انگور سیاه و ترنج

نت های میانی: ارکیده سیاه، رازقی، یاسمن و لوتوس نت های پایه: نعناع هندی، چوب صندل، خس خس، کندر، عنبر، وانیل و صمغ

نسخه پارفوم نت های ترافل سیاه و ارکیده سیاه را برجسته می کند که منجر به عطری مجلل تر و مرموزتر می شود.

این فرمولاسیون با حفظ ماهیت ادو پرفیوم اصلی، دارای رایحه ای عمیق تر، غنی تر و شدیدتر است، به گونه ای که نت های گلدار و خاکی در مرکز توجه قرار می گیرند.

عطر ترسناک اورتو پاریسی کوئوم:

عطر شیطانی

در این عطر استفاده از روغن کرچک و روایح حیوانی باعث شده است که در پس زمینه این عطر بوی لاشه حیوانات و کشتارگاه را القا کند.

همچون ادای احترامی به مهارت‌های آبا و اجدادی مرتبط با صنایع چرم‌کاری نمایان می‌شود، عطر قدرتمندی است که ویژگی‌های چرم را با گرمای روایح دودی و شیرینی بنفشه آمیخته می‌کند.

رایحه اولیه این عطر نت های دودی، چرم، نت های حیوانی، روغن کرچک، بوته وحشی جاوی، نعناع هندی، فلفل سیاه، عنبر، سدر، لابدانیوم، بنفشه، وانیل، نارنگی ماندارین استفاده شده است که بویی بسیار ترسناک را موقع استشمام آن حس میکنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد