شناسه خبر: ۶۴۷۲
لینک کوتاه کپی شد

تیپ های نیما شعبان نژاد | مدل لباس نیما شعبان نژاد

استایل های «نیما شعبان نژاد»؛ بهترین الگو برای جسورترین آدما!

استایل های نیما شعبان نژاد همیشه متفاوت و هنری است و این موضوع باعث شده است توجه افراد زیادی به خصوص جوانان به تیپ های او جلب شود.

نیما شعبان نژاد

پر بازدید

ترینی‌ها :

نیما شعبان نژاد را در خندوانه شناختیم و از همان ابتدا توانست همه توجه ها را به خود جلب کند. نیما شعبان نژاد که این روزها در کنار مهران مدیری دیده شد و حالا هم در جوکر 2 غوغا به پا کرده است، یکی از خاص ترین استایل ها را در بین بازیگران ایرانی دارد. در ادامه سبک استایل نیما شعبان نژاد را بررسی می کنیم.

استفاده از لباس‌های گشاد

 

نیما شعبان نژاد

نیما به لباس‌های گشاد علاقه زیادی دارد. به نظر می‌رسد که راحتی یکی از اولویت‌های او در انتخاب استایل و پوشش است. استفاده از کفش‌های ورزشی باکیفیت و راحت، شلوارهای اسلش و پیراهن‌های اورسایز مؤید همین نکته است. او نوعی بی‌خیالی و راحتی را در رفتار خود بازتاب می‌دهد و به نظر می‌رسد که پوشش منتخبش هم در راستای همین حس و حال تنظیم می‌شود. شعبان‌نژاد از ابراز این روحیه و کاراکتر واهمه‌ای هم ندارد و با آن کاملاً راحت است.

نیما شعبان نژاد

به‌کارگیری رنگ‌های شاد در استایل

نیما شعبان نژاد

انتخاب رنگ‌های شاد هم تصمیم جسوارنه‌ای است که معمولاً همه افراد از آن استقبال نمی‌کنند. بعضی‌ها هم با این ایده که رنگ‌های تیره باعث می‌شود، لاغرتر به نظر برسند به سراغ آن طیف رنگی می‌روند. نیما شعبان‌نژاد به گروه اول تعلق دارد. او معمولاً به سراغ رنگ‌های روشن و شاد می‌رود. با مرور استایل او متوجه می‌شویم که در بیشتر مواقع، یکی از بخش‌های استایلش، رنگی متفاوت است که توجه‌ها را به سوی خود جلب می‌کند.

نیما شعبان نژاد

اهمیت‌دادن به اکسسوری‌ها

 

نیما شعبان نژاد

استفاده از اکسسوری‌ها درمیان مردان کمتر از زنان شایع است. البته نسل‌های جدید به تیپ و استایلشان بیشتر از گذشته اهمیت می‌دهند و درمیان آقایان هم مواردی را می‌بینیم که به سراغ اکسسوری‌های گوناگون می‌روند. نیما شعبان‌نژاد هم به این موضوع توجه زیادی نشان می‌دهد. او از کیف‌ها و بندهای عینک و موارد دیگری در استایل خود بهره می‌برد که باعث خاص‌ترشدن و شیک‌پوشی‌اش می‌شوند. 

نیما شعبان نژاد

جسارت در تنوع

نیما شعبان نژاد

شعبان‌نژاد به داشتن تیپی متفاوت و متنوع هم علاقه نشان می‌دهد. او معمولاً اسپرت‌پوش است اما این سبک را متنوع و خاص می‌پوشد و حالت یکنواختی در استایل او نمی‌بینیم. 

علاقه به کتانی‌های مارک‌دار

نیما شعبان نژاد

پیش‌تر هم اشاره کردیم که شعبان‌نژاد به کفش‌های راحت و باکیفیت علاقه‌مند است. او معمولاً به سراغ برندهای معروفی مانند کانورس و وَنس می‌رود. این کمپانی‌های معروف، سالیان طولانی در صنعت مدوفشن و کفش فعال بوده‌اند و طرح‌های اصیل و خاطره‌انگیزی را روانه بازارها کرده‌اند. نیما هم به این برندها علاقه زیادی دارد و البته سلیقه خوبی هم در انتخاب کتانی‌ها و کفش‌های ورزشی دارد. 

نیما شعبان نژاد

ترکیب رنگ‌های مطلوب و هماهنگ

نیما شعبان نژاد

افرادی که در دنیای هنر مشغول به کار و فعالیت هستند، دید خوبی در زمینه رنگ‌ها و ترکیبات بصری دارند. شاید همین موضوع و چشم‌انداز است که به آنها در تدارک‌دیدن استایلی خوب کمک می‌کند.

نیما شعبان نژاد

شعبان‌نژاد هم یکی از هنرمندانی است که دید خوبی در چیدن پالت رنگی استایل خود دارد. او به سراغ رنگ‌هایی می‌رود که شاید در نگاه نخست با هم هماهنگ نباشند اما خروجی نهایی ترکیب و تلفیقشان چشم‌نواز و دیدنی است.

نیما شعبان نژاد

 

نیما شعبان نژاد

 

نیما شعبان نژاد

 

نیما شعبان نژاد

 

نیما شعبان نژاد

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان