شناسه خبر: ۶۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد

استایل های هدیه تهرانی | تیپ هدیه تهرانی

به بهانه تولد هدیه تهرانی؛ ببینیم چرا هر لباسی میپوشه بهش میاد؟!

تولد هدیه تهرانی، یکی از محبوب‌ ترین و البته زیباترین بازیگران زن سینمای ایران است و به این بهانه نگاهی داریم به استایل های او.

هدیه تهرانی

پر بازدید

ترینی‌ها :

هدیه تهرانی را شاید بتوان هنوز هم محبوب ترین بازیگر زن ایرانی دانست. هدیه تهرانی این روزها کمتر از هر زمان دیگری فعالیت هنری دارد. ماجرای سبک پوشش هدیه تهرانی ماجرای دیسپلین و کاریزماست البته اندام متناسب و قد بلند هم حسابی چاشنی کار شده تا سبک پوشش او  در اوج ساده‌ ترین لباس‌ ها هم  قابل احترام باشد.

پشت کاریزما!

به‌جرات میتوان گفت خانوم تهرانی اغلب اوقات شاید اصلا  بهتر باشد بگوییم همیشه ساده می‌پوشد؛ بدون پیچیدگی و حتی جزئیات خاص. اما چیزی  که در اوج همین سادگی متمایزش می‌کند  همان داستان کاریزماست. چیزی عجیب و گیرا در او و با او هست که فرصت فکر کردن و تجزیه و تحلیل آنچه پوشیده را به بیننده نمی‌دهد. طوری که بیننده اول مجذوب شخصیت‌ش می‌شود و اگر فرصتی باقی بماند به ظاهرش ‌میرسد.

هدیه تهرانی

اوج سادگی!

هدیه تهرانی بدون برو برگرد یک ساده پوش حرفه‌ای است. ساده‌ترین شومیز‌ها، مانتوها و شال‌ها را گاهی با شلوار جین راسته و گاهی شلوار کتان هماهنگ میکند و تمام.

هدیه تهرانی

اهل بازی رنگی زیادی هم نیست. اغلب ساده‌ترین رنگ‌ها را  انتخاب میکند بدون رفتن سراغ فرمول عجیبی در پالت‌های رنگی. گاه هم یک دست تیره. خلاصه که جوری لباس می‌پوشد که اگر هدیه تهرانی نبود می‌شد جرات کرد و در موردش گفت شور سادگی را درآورده! اما خانوم تهرانی است دیگر، ساده‌ترین‌‌ها را هم که میپوشد برازنده است.

هدیه تهرانی

خوش‌پوش؟!

می‌خواهم جرات کنم و بگویم خانوم هدیه تهرانی خوش‌پوش نیست. بی‌حاشیه می‌پوشد و به بازی‌های بصری هم علاقه چندانی ندارد. انگار چندان در قید جفت و جور کردن رنگ‌ها هم نیست. نقطه اوج بازی با رنگ برای او شاید شال‌هایی است که انتخاب می‌کند. شال‌هایی اغلب تک‌رنگ و  بدون نقش و نگار که حتی قرار نیست با دیگر لباس‌ها هارمونی داشته باشد فقط از آنجا که ریتم رنگ‌های ساده بلوز یا مانتو و شلوار را در هم میریزد به چشم می‌آید.

هدیه تهرانی

مینیمالیست!

مینیمال سبکی‌ست در پوشش که سادگی مطلق را نشان میدهد و رنگ‌های خنثی هم پررنگ‌ترین نماد آن است. از انجا که در پوشش غالب خانوم تهرانی کمتر می‌شود سراغ  پترن‌های رنگی یا برش‌ها و طرح‌های خاص را گرفت شاید بتوان سبک پوشش مینیمال را به او نبست داد به‌خصوص که رد پای رنگ هم کمتر در ظاهرش پیدا می‌شود.

هدیه تهرانی

کاملا با برنامه‌ریزی

خانوم بازیگر اهل آرایش هم نیست و شاید یکی از ویژگی‌های بارزش همین باشد. در جدی‌ترین مراسم هم میتواند به مداد مشکی و در نهایت رژهای نود اکتفا کند و تمام. بماند که در اکثر مواقع همین را هم پاک فراموش میکند و بدون ذره‌‌ای آرایش مقابل دوربین می‌ایستد. کاملا هم آشکار است که این فراموشی عمدی است و با برنامه‌ریزی قبلی.

هدیه تهرانی

ساعت و بازهم سادگی

اکسسورایز و زرق و برق را هم ظاهرا دوست ندارد در تمام این سال‌ها تنها اکسسورایز همراش البته لازم نیست که بگوییم آن هم دراوج سادگی ساعت بوده و هست. گاهی دست‌بندهای ظریف و رینگ‌های ساده هم چاشنی کار می‌شوند اما کمتر او را با گوشواره‌ یا دست کم چیزی که به چشم بیاید دیده‌ایم.

هدیه تهرانی

راحتی ولاغیر!

بدون اغراق باید بگویم خانوم تهرانی از معدود بازیگرانی است که با سبک زندگی بدون حاشیه، جنس بازی و شخصیت متفاوتش به ظاهرش بها می‌دهد. شاید اگر قرار بود به سبک پوشش او  بدون در نظرگرفتن شخصیتش نگاهی بیندازیم اینطور تعریفش میکردیم: اینطور که از ظاهرش برمی‌آید لباس و سبک پوشش برایش چندان جذابیتی ندارد در انتخاب لباس اغلب میرود سراغ دم‌دستی‌ترین‌ها و بدون نقشه از پیش تعریف شده‌ای، شلوار جین محبوبش را بر میدارد و باقی ماجرا هم ماجرای راحتی‌ است ولاغیر!

هدیه تهرانی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان