شناسه خبر: ۶۳۱۷
لینک کوتاه کپی شد

تیپ های پارسا پیرزوفر | مدل لباس های پارسا پیروزفر

نگاهی به استایل پارسا پیروزفر، مردی که ثابت کرد جذابیت سن و سال نمیشناسه!

پارسا پیروزفر بازیگر مشهور ایرانی این روزها با بازی فیلم مست عشق و سریال در انتهای شب، بیش از پیش درخشیده، در ادامه به بررسی استایل های او می پردازیم.

پارسا پیروزفر

پر بازدید

ترینی‌ها :

پارسا پیرزوفر از بازیگران ایرانی است که طرفداران بسیار زیادی دارد و از همان اولین نقش هایش در ذهن ماندگار شد. پارسا پیروزفر در استایل و پوشش هم سادگی را رعایت می کند اما در همین پوشش ساده، به جذاب بودن توجه دارد و مانند بسیار از بازیگران، به استایل خود بی توجه نیست. در ادامه به بررسی استایل های پارسا پیروزفر، جذاب ترین بازیگران ایران می پردازیم.

۱. آراستگی و سادگی

درست است که پیروزفر به جز سال‌های جوانی در جشنواره‌ها و مراسم مختلف زیاد دیده نمی‌شود اما حضور اندکش در مراسم و اکران‌های سینمایی نشان می‌دهد که اهل سادگی است. این سادگی همراه با آراستگی است.در واقع، میل به‌ساده‌بودن گاهی مرز میان بی‌توجهی به استایل و سادگی را مخدوش می‌کند. اما چنین اتفاقی برای پیروزفر نمی‌افتد. او را در استایلی ساده اما مرتب می‌بینیم. پیروزفر به‌دنبال جلب‌توجه نیست و این موضوع را در استایل پوششی و زندگی حرفه‌ای‌اش نشان می‌دهد.

پارسا پیروزفر

۲. علاقه به تیپ‌های اسپرت و راحت

پیروزفر تیپ‌های اسپرت و راحت را به استایل‌های دیگر ترجیح می‌دهد. لباس‌های او راحت هستند و مشخص است که به این مقوله اهمیت زیادی می‌دهد. تی‌شرت‌ها و پولوشرت‌ها، کفش‌های اسپرت و شلوارهای کتان یا جین گویای علاقه پارسا پیروزفر به استایل‌های راحت و غیررسمی هستند.البته سابقه حضور او در فیلم‌ها با استایل‌های رسمی در کت‌وشلوارهای اتوکشیده نشان می‌دهد که چنین استایلی هم برایش کاملا مناسب است. با این حال، او ساده‌پوش است و برخلاف بسیاری از هنرپیشه‌ها تمایلی به جلب‌نظر دوربین‌ها به سمت خودش ندارد.

پارسا پیروزفر

۳. پوزهای مناسب برای عکاسی

یکی از شاخصه‌های بازیگران حرفه‌ای توجه به ایست و زبان بدنشان است. پیروزفر از آن هنرپیشه‌هایی است که سابقه زیادی در دنیای تئاتر دارد. برای همین، عجیب نیست که با بدنش کاملا راحت است و می‌تواند ژست‌های مناسبی مقابل دوربین‌ها بگیرد.حرفه‌ ای‌ بودن باعث شده که همان حضورهای اندک این هنرپیشه دوست‌داشتنی هم اثرگذار شود. تصاویری که از او به ثبت رسیده‌اند، عکس هنرپیشه‌ای کاربلد را نشان می‌دهند که می‌داند چطور بایستد، ژست بگیرد و اگر بخواهد نگاه‌ها را به سمت خود خیره کند.

پارسا پیروزفر

بخش مهمی از خوش‌استایل‌شدن هم همین است. یعنی اگر بدانید که چطور بایستید، ژست بگیرید و زبان بدنتان با اعتماد‌به‌نفس باشد، هرچه که بپوشید، بسیار خوش‌استایل‌تر خواهید شد.

۴. علاقه به پولوشرت

پولوشرت‌ها لباس‌هایی بسیار کاربردی‌اند. با وجود چند مورد از آنها در کمد لباس‌ها می‌توانید استایل‌های راحت و متنوعی برای خودتان ترتیب بدهید. اگرچه این لباس‌ها در دسته اسپرت قرار می‌گیرند اما ست‌کردنشان با شلواری نیمه‌رسمی هم فکر خوبی است.حتی گاهی زیر پالتوهای رسمی یا کت‌های اسپرت هم ترکیب خوبی به‌وجود می‌آورند. پارسا پیروزفر به پولوشرت‌ها علاقه زیادی دارد. او در استایل‌های مختلف از این لباس‌ها استفاده می‌کند. رنگ‌های موردعلاقه‌اش هم سورمه‌ای، بنفش و طیفی از صورتی‌اند.

پارسا پیروزفر

۵. فرق باز کردن برای موها

از گذشته‌های دور تاکنون، استایل موی پیروزفر تقریبا ثابت مانده است. او به مدل فرق از وسط یا کنار علاقه دارد که البته این موضوع تاحد زیادی به‌واسطه داشتن موهایی لخت است. به‌خاطر برخورداری از موهایی پرپشت، پیروزفر امکان امتحان‌کردن استایل‌های موی دیگری را هم دارد. با این حال، در بیشتر مواقع او را با فرقی از وسط یا کنار می‌بینیم.این مدل موی کلاسیک یادآور قهرمان‌های فیلم‌های سال‌های دور است. همان شخصیت‌های اتوکشیده‌ای که با بارانی‌های بلند و نزاکتی بی‌نظیر دل تماشاچیان را می‌ربودند و در خاطرشان ماندگار می‌شدند؛ مثل آلن دلون.

پارسا پیروزفر

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان