شناسه خبر: ۶۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد

پارچه برای کراپ کت | مدل کراپ کت تابستانی

مناسب ترین پارچه ها برای دوخت کراپ کت تابستانی + ایده استایل

کراپ کت را می توان این روزها محبوب ترین آیتم در بین جوانان و نوجوانان دانست. در ادامه پارچه های مناسب برای دوخت این آیتم شیک را معرفی می کنیم.

کراپ کت

پر بازدید

ترینی‌ها :

کراپ کت از جمله لباس هایی که به سرعت محبوب شد و امروز یکی از ترندترین آیتم های برای هر فصل است. برای دوخت کراپ کت تابستانی باید پارچه ای را انتخاب مناسب این فصل باشد و از تعریق جلوگیری کند. در ادامه می توانید بهترین پارچه برای دوخت کراپ کت تابستانی را ببینید.

استایل اسپرت با کراپ کت جین

برای طراحی یک استایل اسپرت می توانید بسته به سلیقه خود از انواع لباس ها کمک بگیرید. یکی از آیتم هایی که در این زمینه به شما کمک زیادی می تواند بکند، کراپ کت جین است. به خوبی می دانید که پارچه جین یک پارچه پرکاربرد برای استایل های اسپرت است. از آنجایی که این پارچه دوام و کیفیت بالایی دارد، می توانید از آن سال های سال استفاده کنید.

کراپ کت جین

 به خوبی می دانید که برای دوخت کت های مختلف باید از پارچه هایی با ایستایی بالا استفاده کنید. کراپ کت هم از این قاعده مستثنی نیست. پارچه جین آهار بالایی دارد. اما این تنها یکی از دلایلی است که می توانید از پارچه جین برای دوخت این مدل کت استفاده کنید. پارچه جین به دلیل چروک پذیری کمی که دارد زیبایی استایل شما را در بلند مدت حفظ می کند. در نتبجه نگرانی بابت خراب شدن استایل خود نخواهید داشت.

استایل شیک با پارچه ژاکارد

یکی از پارچه هایی که می تواند در این زمینه به شما کمک زیادی بکند، پارچه ژاکارد است. پارچه ژاکارد را اکثر خانم ها به خوبی می شناسند. این پارچه به دلیل بافت و ظاهر متفاوتی که دارد در بین پارچه های دیگر از محبوبیت بالایی برخوردار است.

کراپ کت

پارچه ژاکارد آهار بالایی دارد. از این پارچه می توانید برای دوخت آستین های پفکی بهره ببرید. این عمل باعث می شود استایل شما ظاهر زیباتری پیدا کند. پارچه ژاکارد به راحتی دچار چروک نمی شود. از طرفی پارچه ژاکارد جزو خوش دوخت ترین پارچه ها است. در نتیجه نگرانی از بابت دوخت آن نخواهید داشت.

استایل تابستانه خنک با کراپ کت شانتون

پارچه شانتون در بین پارچه های تابستانی اسم و رسم خاصی دارد. این پارچه از الیاف طبیعی و مرغوبی تهیه شده است. به همین دلیل در صورت تعریق از ایجاد بوی بد جلوگیری می کند. از طرفی پارچه شانتون منافذ زیادی دارد که با چشم قابل رویت نیست. اما همین منافذ می توانند به خوبی هوا را از بیرون به داخل و برعکس منتقل کند. پارچه شانتون دوخت بسیار راحتی دارد. به همین دلیل می توانید با آن انواع مدل کراپ کت ها را برای خود تهیه کنید. پارچه شانتون آهار مناسب برای دوخت کراپ کت را دارد.

کراپ کت

استایل دخترانه با کراپ کت کتان

اکثر افراد تجربه استفاده از پارچه کتان را دارند. معمولا از این پارچه برای استایل های روزانه استفاده می شود. پارچه کتان جزو پارچه های آهاردار محسوب می شود. این پارچه فرم پذیری زیادی دارد. به همین دلیل در صورت ایجاد پیله می تواند ظاهر خود را در بلند مدت حفظ کند. از این پیله ها می توانید در قسمت مچی آستین خود بهره ببرید. با این کار آستین شما حالت پفکی و جذابی پیدا خواهد کرد.

کراپ کت

از جیب های بزرگ نیز می توانید در این استایل و بر روی کت خود استفاده کنید. پارچه کتان دوخت بسیار راحتی دارد. در نتیجه می توانید انواع جیب ها را به راحتی بر روی آن طراحی کنید. در نظر داشته باشید که پارچه کتان چروک پذیری زیادی دارد. در صورت ایجاد چروک آن را با درجه کم و از سمت پشت پارچه اتوکشی کنید تا خط اتو بر روی آن باقی نماند.

استایل رسمی با پارچه کرپ

زمانی که به یک مهمانی یا ملاقات رسمی دعوت می شوید مسلما استایل شما با سایر مکان ها متفاوت خواهد بود. همه شما به خوبی می دانید که یکی از پرکاربردترین آیتم ها در استایل های رسمی کت و شلوار است. با این حال ممکن است شما بخواهید همین کت و شلوار را این بار به گونه ای متفاوتی تجربه کنید. برای این کار می توانید به سراغ کت های کراپ و شلوار بروید. این مدل کت و شلوار می تواند شما را فردی جسور و شیک پوش در چشم مخاطبتان جلوه بدهد. 

کراپ کت

برای دوخت این مدل کت و شلوار بیشتر از پارچه کرپ استفاده می شود برای روزهای بهار و تابستان پارچه کرپ باربی کاربرد بیشتری دارد. ضخامت این پارچه نسبت به کرپ کنزو کمتر بوده و آهار آن نیز کمتر است.

استایل کلاسیک با کراپ کت لینن

یکی از استایل هایی که در چند سال اخیر طرفداران زیادی در دنیای مد پیدا کرده، استایل کلاسیک است. معمولا در استایل کلاسیک از پارچه های ساده یا راه راه استفاده می شود. در این استایل رنگ های تند و جیغ جایگاهی ندارند. اگر مایلید صاحب یک استایل کلاسیک شیک و خاص شوید بهتر است این بار آیتم کراپ کت را امتحان کنید. برای زیباتر شدن استایلتان می توانید از جلیقه و شلوار نیز در کنار کت خود بهره ببرید. اگر قصد دارید از این استایل زیبا برای مهمانی های خود استفاده کنید، بهتر است کت خود را با یک دامن کوتاه ست کنید.

کراپ کت

برای ساخت استایل کلاسیک می توانید از پارچه های متنوعی بهره ببرید. اگر به پارچه های راه راه علاقه دارید، یکی از بهترین گزینه ها برای شما پارچه لینن است. پارچه لینن آهار لازم برای دوخت کت را دارد. از طرفی چروک پذیری این پارچه کم بوده و می تواند در بلند مدت به خوبی از استایل شما مراقبت کند. در نظر داشته باشید که پارچه لینن یک پارچه تابستانی معروف است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد