شناسه خبر: ۶۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد

مدل مانتو سفید تابستانه | استایل با مانتو سفید تابستانی | استایل مانتو سفید با کفش

استایل با مانتو سفید: برای در امان موندن از یک تابستان داغ!

مانتو سفید و رنگ روشن جزو جدایی ناپذیر استایل های تابستانی است. رنگی که گرما را کمتر جذب می کند. بنابراین دیدن مدل های زیر را به شما توصیه می کنیم.

مانتو سفید

پر بازدید

ترینی‌ها :

تابستان و گرما از راه رسید و باید سراغ مانتو سفید برویم. یکی از راه های در امان ماندن از گرما استایل با مانتو سفید در تابستان است. همراه ما باشید تا ببینید که چطور می توانید انواع مختلف مانتو سفید را استایل کنید.

خانم های ایرانی، تابستان داغ در راه است! وقت آن رسیده که لباس های گرم زمستانی را کنار بگذارید و به سراغ لباس های خنک و تابستانی بروید. اما نگران نباشید، شیک بودن در عین حال خنک ماندن در این فصل گرم کار سختی نیست.

طریقه ست کردن مانتوی جلو بسته ی سفید

مانتوهای جلو بسته یکی از آیتم های پرطرفدار فصل تابستان هستند. برای ست کردن مانتوی جلو بسته ی سفید و ساختن استایل های دخترانه و جذاب نکات زیر را بدانید:

  • مانتوهای جلو بسته که بالاتنه به چسبان و دامن لباس کلوش را می توانید در مهمانی ها و دورهمی های دوستانه با کفش یا صندل مجلسی و چند اکسسوری رنگی بپوشید.
  • برای ایجاد یک استایل کژوال و زیبا با مانتو جلو بسته، این مانتو را با یک جین راسته یا کمی آزاد همراه کنید.
  • در استایل های تابستانه و کژوال با این مانتو از کیف های کنفی بزرگ و اسنیکرز سفید استفاده کنید.
  • برای داشتن استایل جدید و راحت مانتوی سفید جلوبسته را با شلوارهای نخی یا کنفی در رنگ های تیره همراه کنید.
  • برای داشتن استایل بهاری/تابستانه مانتوی سفید جلوبسته را با صندل های بندی بپوشید.

 

طریقه ست کردن مانتوی اورسایز سفید

یکی از ترندهای جذاب و پرکاربرد امسال مانتوهای سفید با برش اورسایز و به شکل گشاد و بلند است. برای ست کردن این نوع مانتوها باید نکات زیر را بدانید:

  • برای داشتن استایل های کژوال تابستانه مانتوی سفید با جنس نازک و اورسایز را به شکل شنل روی شانه بیاندازید.
  • در محیط های خانوادگی یا دورهمی ها مانتوهای اورسایز سفید را به شکل Dress استفاده کنید و روی آن یک کمربند پهن بسته و از اکسسوری های ظریف نقره ای یا طلایی استفاده نمایید.
  • برای داشتن استایلی اسپرت و زیبا مانتو های اورسایز سفید را همراه با کفش های ورزشی، شلوارچسبان و کیف های اسپرت کمری یا کیف های شانه ای بزرگ استفاده کنید.

شلوار مناسب با مانتو سفید

شما می توانید با مانتو سفید خود شلوار جین و یا پارچه ای را انتخاب کنید و این امر بستگی به استایل شما خواهد داشت. شلوارهای پارچه ای راسته انتخاب مناسبی برای داشتن یک استایل رسمی هستند اما در فصل های گرم سال بهتر است از شلوارهای گشاد استفاده کنید. مانتو های تابستانی جلو بسته(تونیک) با دامن شلواری، یک ست عالی می سازند.

در یک ترکیب ساده و راحت، شما می توانید مانتوی سفیدتان را با یک شلوار راسته جین یا نخی همراه کنید. شلوارهایی که از قسمت کمر به بعد آزاد هستند و بلندی کوتاهی دارند، با مانتوی سفید کوتاه می تواند استایل تابستانه زیبایی بسازد.

کفش مناسب مانتو سفید

در انتخاب کفش نیز بهتر است به استایل خود توجه کنید. اگر می خواهید استایلی روزانه و راحت داشته باشید، از کتانی های زیبا استفاده نمایید اما برای داشتن یک استایل خاص و مجلسی به سراغ کفش های پاشنه دار سفید، مشکی، سرمه ای و کفش های نقره ای و طلایی مات بروید.

می توانید در فصل پاییز، مانتوها و بارانی های رنگ روشن مثل سفید را با شلوارهای پشمی، بوت های بلند و پاشنه بلند همراه کنید یا از جوراب شلواری های نازک به همراه بوت های انکل یا بوت های دکتر مارتین در زیر مانتو پاییزه ی سفید استفاده کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد