شناسه خبر: ۶۰۸۴
لینک کوتاه کپی شد

استایل آناهیتا درگاهی | مدل لباس آناهیتا درگاهی

امروز بریم سراغ کمد لباس «آناهیتا درگاهی»؛ دختر جذاب قطب شمال!

آناهیتا درگاهی هنرپیشه جوان و زیبایی است که این روزها با بازی در سریال «قطب شمال» بسیار مطرح شده است و به این بهانه نگاهی به استایل هایش خواهیم داشت.

آناهیتا درگاهی

پر بازدید

ترینی‌ها :

آناهیتا درگاهی جزو بازیگران جوان ایرانی است که اخیرا با سریال های نمایش خانگی بیشتر دیده شد. آناهیتا درگاهی همستر اشکان خطیبی است و این روزها در نقش «ارغوان» در سریال قطب شمال ایفای نقش می کند. آناهیتا درگاهی بخاطر استایل های خاصش، مورد توجه بوده و امضای شخصی را پای استایل هایش ثبت کرده است. در ادامه استایل های او را بررسی کرده ایم.

بررسی استایل آناهیتا درگاهی

از شاخصه‌های استایل آناهیتا درگاهی می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • علاقه به رنگ مشکی
  • انتخاب اکسسوری‌های جذاب
  • تمایل به استفاده از طرح‌های جدید و جسورانه
  • آرایش صورت کلاسیک و اروپایی

علاقه به رنگ مشکی؛ مونوکروم جذاب

پوشیدن لباس مشکی و انتخاب این رنگ برای بخش‌های مختلف استایل همیشه بی‌دغدغه‌ترین راه است. منظور این است که اگر مشکی را انتخاب کنید، دیگر نیازی نیست که نگران نامناسب‌بودن آن باشید. مشکی برای اندام‌های مختلف مناسب است و در موقعیت‌های گوناگون هم می‌توان از آن استفاده کرد.

آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی به رنگ مشکی علاقه دارد و در بسیاری از موقعیت‌ها با استایلی مونوکروم و مشکی (سراسر مشکی) ظاهر می‌شود. رنگ مشکی باعث می‌شود که درگاهی کشیده‌تر به نظر برسد و مرتب.

انتخاب اکسسوری‌های جذاب

سلیقه آناهیتا درگاهی در انتخاب اکسسوری‌ها بسیار خوب است. او از عینک‌های خاصی استفاده می‌کند که با شکل صورتش در تناسب‌اند. این عینک‌ها که مدل‌هایی مانند گربه‌ای یا گرد دارند، به‌خوبی چهره‌اش را جذاب‌تر می‌کنند.

آناهیتا درگاهی

انتخاب عینک مناسب به عنوان اکسسوری جذابی که باعث خاص‌شدن استایل می‌شود، کار هرکسی نیست. با این حال، آناهیتا درگاهی به‌خوبی از عهده این کار برمی‌آید. رنگ موردعلاقه او هم مشکی و قرمز است. عینک‌های قرمز هم به‌زیبایی با چهره‌اش در هماهنگی‌اند.

تمایل به استفاده از طرح‌های جدید و جسورانه

یکی از نکات شاخصی که در استایل و لباس‌های آناهیتا درگاهی دیده می‌شود، این است که طرح‌ها و مدل‌های ساده‌ای ندارند. برش‌های لباس خاص هستند و انتخابشان جسورانه به‌شمار می‌رود.

آناهیتا درگاهی

از آنجا که درگاهی اندام متناسبی دارد، انتخاب طرح‌ها و برش‌های خاص به‌خوبی روی تنش می‌نشینند و نتیجه خوب از کار درمی‌آید. او در بیشتر مواقع از مانتوها و پالتوهای بلند استفاده می‌کند. این موضوع باعث کشیده‌تر جلوه‌کردن او می‌شود.

آرایش صورت کلاسیک و اروپایی

این هنرپیشه جوان به‌سراغ آرایش‌های عجیب‌وغریب نمی‌رود. او طرفدار استایل آرایش کلاسیک است. در این سبک از آرایش، از رژ قرمز، خط چشم مشکی و کرم‌پودرهایی با تناژ سفید و روشن استفاده می‌شود. درگاهی به این نوع از آرایش علاقه دارد.

آناهیتا درگاهی

در مواقع بسیاری هم سبک آرایشی اروپایی را در چهره‌اش می‌بینیم. در این مدل از آرایش هم سادگی مهم‌ترین اصلی است که باید رعایت شود. برای مثال، موهای درگاهی به‌سادگی دورش ریخته می‌شود و شالش را روی موهای باز می‌پوشد. چهره‌اش هم آرایشی غلیظ ندارد و بیشتر از رنگ‌های نود و خنثی استفاده می‌کند.

مثبت یک؛ رعایت کدهای پوششی

یکی از نکات مثبت در استایل و لباس‌های آناهیتا درگاهی این است که همیشه به درس‌کد(dress code) یا کدهای پوششی اعتقاد دارد. منظور این است که متناسب با مراسم و موقعیتی استایلش را تدارک می‌بیند که در آن حضور دارد.

آناهیتا درگاهی

بسیاری از افراد مشهور، به‌خوبی و متناسب با موقعیت‌های گوناگون ظاهر نمی‌شوند اما درگاهی این‌طور نیست. او همیشه در موقعیت‌های رسمی با استایلی درخور این شرایط ظاهر می‌شود. در زمان‌هایی که سطح رسمی‌بودن موقعیت و مراسم اندک است هم استایل کژوال و مناسبی برای خود تدارک می‌بیند.

آناهیتا درگاهی

مثبت دو؛ استفاده از عناصر هنری جذاب در استایل

درگاهی علاوه بر هنرپیشگی در نقاشی هم توانمند است. به نظر می‌رسد که این موضوع روی استایلش هم اثرات مثبتی داشته است. اگر به برخی از استایل‌های او نگاهی داشته باشید، متوجه می‌شوید که طرح‌ها و مدل‌ها هنری‌اند و از نظر بصری یادآور عناصر نقاشی‌اند.

آناهیتا درگاهی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد