شناسه خبر: ۶۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد

میکاپ تابستان ۲۰۲۴ | آرایش ترند تابستان ۲۰۲۴

10 مدل میکاپ خوش رنگ و لعاب، ترند تابستان 1403 + تصاویر

میکاپ تابستان 2024، تلفیقی از رنگ و زیبایی و سادگی هستند. همراه ما باشید تا ببینید تابستان امسال چه میکاپ هایی ترند شده اند.

میکاپ 2024

پر بازدید

ترینی‌ها :

میکاپ ترند 2024 برای تابستان، در کنار سادگی، رنگ های درخشان و زیبایی را در خود دارد. میکاپ ترند 2024 برای تابستان را روی صورت هنرمندان و سلبریتی ها امسال زیاد میبینیم. در ادامه می توانید میکاپ ترند 2024 برای تابستان امسال را ببینید.

آرایشی براق روی صورت

این ترند برای مدت طولانی است که در لیست قرار دارد و نمی توان آن را نادیده گرفت. چشم های براق هم از تاثیر گذار ها در این آرایش هستند.

میکاپ ترند 2024

این نوع میکاپ سال هاست که در تیتر های ترند آرایش ظاهر می شود ولی در اصل این آرایش زیاد دوام نمی آورد چرا که چین می خوذد و یک آشفتگی به بار می آورد ما اینجا ترفند هایی را آموزش می دهیم تا دوام آن را بیشتر می کندو در تابستان ظاهری مرطوب و براق به صورت شما می بخشد. برخی از اینفلوئنسرها با استفاده از برق لب های بسیار براق به جای سایه به چشم های خود درخشندگی می بخشند.

میکاپ 2024

هنرمندان هم برای آرایش های براق خود از برق لب ها برای سایه استفاده می کنند که به شما طراوت و درخشندگی روزهای گرم تابستان را می بخشد و همچنین می توانید از هایلایتر برای براق کردن کل صورت خود استفاده کنید تا و با یک بالم لب براق آرایش خود را تابستانی درخشان و در عین حال به روز کنید.

چطور مینیمال آرایش کنیم؟

میکاپ 2024

لب های قرمز نشان از میوه های تازه

تابستان بدون میوه های تازه تابستونی چیزی نیست به ویژه توت فرنگی  برای همین است که این رنگ قرمز روی لب های شما به شما جسارت و زیبایی در عین سادگی می بخشد. لب های قرمز با یا رژگونه ای در همین تناژ آرایش شما را تازه و تابستانی نشان می دهد و رنگ و لعابی به آرایش شما می بخشد که ساده و دلنشین است.

میکاپ 2024

میکاپ 2024

اگر تا به حال بعد از خوردن توت های سیاه لب های خود را دیده باشید تازگی به وضوح نمایان میشود. لب های رنگی برای تابستان ترندی است که ادامه خواهد داشت و می تواند بدون سر و صدا روی هر صورتی با هر رنگ پوستی زیبا باشد.

بهترین رنگ رژ لب برای خانم‌ های کارمند و دانشجو!

میکاپ 2024

سایه های رنگی تابستانی

میکاپ 2024

همانطور که غروب های تابستان دیوانه کننده و زیباست شما می توانید سایه های پر رنگ تری در این فصل استفاده کنید این رنگی بودن آرایش از بهار به تابستان ادامه خواهد داشت و این ترند می تواند از خط چشم های رنگی تا سایه هایی زیبا ادامه داشته باشد و حال و هوایی تابستانی را به آرایش شما ببخشد. خط چشم های رنگی هم ایده ی خوبی برای ظرافت در رنگی بودن آرایش شما خواهد بود.

میکاپ 2024

بروز ترین آرایش دخترانه لایت

میکاپ 2024

 

میکاپ 2024

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد