شناسه خبر: ۶۰۳۷
لینک کوتاه کپی شد

استایل با وست تابستانی | ست کردن شومیز با وست

یک تیپ همیشه برنده میخوای؟ «وست» بپوش + ایده استایل

یکی از کاربردی ترین آیتم های کمد لباس زنانه، وست ها هستند که برای تابستان و زمستان مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه ایده های ست کردن با وست تابستانی را قرار دادیم.

وست تابستانی

پر بازدید

ترینی‌ها :

یکی از انواع مانتوهای زیبا و خاصی که می توانید استایل بسیار شیکی با آن داشته باشید، وست است. شما می توانید در تابستان و زمستان، وست بپوشید اما باید جنس مناسب همان فصل را انتخاب کنید. جالب است بدانید که وست ها دارای محدودیت سنی نیستند و شما بر هر سنی و وزنی می توانید وست بپوشید. همراه ما باشید.

وست بلند

وست ها در هر فصل با توجه به شرایط جوی آن فصل تولید می شوند و نوع های تابستانی آن ها معمولا از پارچه های نخی و خنک و با قد بلند طراحی و تولید می شوند. شما برای استفاده از این وست ها نیاز به یک شومیز سفید و نخی و یک شلوار راسته خواهید داشت، البته فراموش نکنید که ونس های سفید هم می توانند یکی از آیتم های موثر در تکمیل استایل شما باشند. از یاد نبرید که شما می‌توانید این مانتو جذاب را با شومیز و انواع دامن هم ست کنید، پس فقط به دنبال انتخاب شلوار نباشید.

معجزه وست در استایل های رسمی و کلاسیک

شما حتی برای رفتن به مهمانی های رسمی می توانی وست و شومیز بپوشید، البته لا توجه به این نکته که آن ها را باید تناسب با سبک استایل خود یعنی کلاسیک انتخاب کنید. وست های مجلسی معمولا کتی هستند و از پارچه های ژاکارد و یا کرپ تهیه می شوند. پس همیشه قبل از انتخاب مانتو فراموش نکنید که سبک استایل شما یکی از تعیین کننده ترین مواردی است که باید به آن دقت کنید. برای مثال یک مانتو شومیزی گزینه مناسبی برای استایل های کلاسیک و رسمی نمی باشد.

وست جلو بسته؛ جلیقه های ترند و جذاب 2014

همانطور که می دانید طرح وست به طرح جلیقه و پافر بسیار نزدیک است و باید به این موضوع اشاره شود که در اثر تغییر و تحولاتی که در جلیقه ها صورت گرفته، وست های امروزی طراحی و تولید شده اند. تولید اولین جلیقه ها را به زمان سلطنت چارلز دوم می توان نسبت داد. نوعی از وست های امروزی که بسیار ترند شده و مورد توجه قرار گرفته است را می توان وست های جلو بسته دانست وست های جلو بسته معمولا برای استایل های کژوال و اسپرن روزمره استفاده می شوند و کاربردی مجلسی و رسمی ندارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد