شناسه خبر: ۵۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد

ست کردن مانتو عبایی | مدل مانتو عبایی

ما با مانتو عبایی تابستونو سر می کنیم، شما چطور ؟ | ایده استایل با مانتو عبایی خنک + تصاویر

مانتو عبایی از خنک ترین لباس های تابستان است و خیلی راحت و بی دردسر با آیتم های زیادی ست می شود. همراه ما باشید تا ایده های استایل بگیرید.

مانتو عبایی

پر بازدید

ترینی‌ها :

مانتو عبایی از انتخاب های محبوب و پرطرفدار تابستان است که هر سن و سالی می توانند بپوشند. مانتو عبایی را می توانید با دامن، پیراهن و شلوار های مختلف ست کنید. در ادامه روش های ست کردن مانتو عبایی را برای شما قرار داده ایم.

شلوار مناسب برای مانتو عبایی

شلوار مناسب برای مانتو عبایی همان‌طور که گفتیم مانتوهای عبایی مانتوهایی گشاد و اغلب بلند هستند. بلندی قد بعضی از این مانتوها در بسیاری از مدل‌ها تا روی مچ پا می‌رسد. این مانتوها نسبت به مانتوهای دیگر مقداری دست و پاگیرتر هستند. پس در زمان انتخاب شلوار برای زیر آن‌ها باید دور شلوارهایی که خیلی بلند یا خیلی گشاد هستند را خط بکشید.

مانتو عبایی

اگر از مانتو عبایی جلوبسته استفاده می‌کنید و همیشه از خود می‌پرسید با مانتو عبایی چی بپوشیم، باید بگوییم شلوارهای بگ، نیم بگ و بوت کات (دم پا گشاد) چه جین باشند چه پارچه‌ای، نمی‌توانند لباس مناسب برای زیر مانتو عبایی شما باشند.

مانتو عبایی

در کنار این نوع مانتوها باید از شلوارهای جذب مانند شلوارهای اسکینی یا راسته پارچه‌ای استفاده کرد. اگر قد مانتوی شما تا روی مچ پایتان است، ساپورت‌های ضخیم هم به‌عنوان یک پوشش مناسب با مانتو عبایی می‌توانند در صورت امکان، مورد استفاده قرار بگیرند.

برای زیر مانتوهای عبایی جلوباز با قدکوتاه یا بلند می‌توانید از پیراهن‌های ساحلی بلند یا تونیک و شلوارهای پارچه‌ای گشاد استفاده کنید. در این صورت باید حواستان باشد که رنگ‌های مورد استفاده در لباس‌هایتان با هم همخوانی داشته باشد. دقت کنید که استفاده از بیش از سه‌رنگ در استایل، زیبایی ظاهری استایل شما را از بین می‌برد.

مانتو عبایی

با مانتو عبایی چی بپوشیم | شال بهتره یا روسری؟

اگر از مانتوهای عبایی جلوبسته استفاده می‌کنید و اعتقاد زیادی به حفظ حجاب کامل دارید و می‌خواهید قسمت‌های مختلف بدن شما به طور کامل پوشیده‌باشد بهترین گزینه برای شما روسری‌های قواره بزرگ هستند. اگر جزء بانوانی هستید که حجابتان در حد متوسط است و با  مانتوهای عبایی جلوباز و کوتاه‌تر مشکل ندارید می‌توانید به‌راحتی از انواع روسری‌های سایز ۹۰ یا شال های سر استفاده کنید.

مانتو عبایی

به‌طورکلی برای استفاده از روسری یا شال در کنار مانتوهای عبایی، هیچ محدودیتی وجود ندارد.

مانتو عبایی

با مانتو عبایی چه کیفی مناسب است؟

 به دلیل اینکه مانتوهای عبایی مانتوهایی آزاد هستند و آستین‌های بسیار گشادی دارند توصیه می‌شود در زمان به تن کردن آن‌ها از کیف‌های سایز کوچک یا متوسط استفاده کنید.

مانتو عبایی

مانتوهای عبایی به‌خودی‌خود ماهیتی کلاسیک دارند؛ بنابراین استفاده از کیف‌های سایز بزرگ یا اسپرت که بندهای کوتاهی دارند و روی سرشانه قرار می گیرند، گزینه خوبی برای بودن در کنار آن‌ها نیستند. در کنار مانتوهای عبایی از کیف‌های کوچک با بندبلند یا دسته‌دار و یا کیف‌های کلاسیک سایز متوسط دسته‌دار استفاده کنید.

مانتو عبایی

با مانتو عبایی چه کفشی بپوشیم؟

در قسمت قبل گفتیم که مانتوهای عبایی ماهیت کلاسیک دارند؛ بنابراین بهترین کفش‌ها برای استفاده از این مانتوها کفش‌های کلاسیک تخت یا پاشنه‌دار هستند. اگر از پوشش مناسب با مانتو عبایی به طور روزمره استفاده می‌کنید می‌توانید در کنار آن‌ها از کفش‌های کالج ساده یا طبی استفاده کنید. فراموش نکنید که کفش‌های اسپرت مانند کتانی‌ها یا ونس‌ها انتخاب خوبی برای استفاده در کنار مانتوهای عبایی نیستند.

مانتو عبایی

در نهایت انتخاب لباس مناسب برای زیر مانتو عبایی به سلیقه فردی شما بستگی دارد. امیدواریم با توجه به سلیقه خود و با کمک‌گرفتن از مطالب این مقاله بتوانید یک پوشش مناسب با مانتو عبایی خود را پیدا کنید. به امید آن‌که به پاسخ سؤال “با مانتو عبایی چی بپوشیم” رسیده‌ باشید.

مانتو عبایی

 

مانتو عبایی

 

مانتو عبایی

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد