شناسه خبر: ۵۶۹۴
لینک کوتاه کپی شد

استایل تابستانی ترلان پروانه | شومیز ترلان پروانه

مثل «ترلان پروانه» شومیز و شالتو هنرمندانه ست کن + تصاویر

ترلان پروانه، بازیگر جوان و زیبای سینمای ایران، در استایل کردن به خصوص برای تابستان الگوی بسیار خوبی است. همراه ما باشید و ایده بگیرید.

ترلان پروانه

پر بازدید

ترینی‌ها :

ترلان پروانه را از کودکی در دنیای سینما دیده‌ ایم. ترلان پروانه که این روزها دوران جوانی را پشت سر می‌ گذراد در نقش هایش خوب درخشیده و در استایل ها شیک ظاهر شده است. ترلان پروانه در مراسم و موقعیت‌ های مختلفی حضور داشته و استایل های تابستانی اش همیشه مورد توجه قرار گرفته است. شما هم می توانید برای امسال از او ایده بگیرید.

ترلان پروانه

 

ترلان پروانه

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های استایل ترلان پروانه علاقه او به تنوع است. ترلان هنرپیشه جوانی است و اینکه دوست دارد، استایل‌های متنوع را امتحان کند هم کاملا طبیعی به‌نظر می‌رسد. با مرور استایل او به شاخصه‌هایی مطابق زیر می‌رسیم:

  • علاقه به مدل‌های خاص؛
  • استفاده از رنگ مشکی؛
  • تمایل به لباس‌های اورسایز (oversized)؛
  • استایل‌های تلفیقی؛
  • امتحان‌کردن تیپ‌های متنوع؛
  • آراستگی و توجه به خوب ظاهرشدن؛
  • به‌کاربردن کیف‌های کوچک در استایل.

ترلان پروانه

ایده کت و شلوار بهارت رو از خوشتیپ ترین بازیگران ایرانی بگیر + تصاویر

ترلان پروانه

 

ترلان پروانه

در این سال‌ها، لباس‌های اورسایز (oversized) از سوی دنیای مدوفشن زیاد پسندیده شده‌اند. منظور همان لباس‌هایی است که دقیقا سایز هر فرد نیستند و دوختشان حالتی گشاد و بزرگ‌تر از سایز دارد. ترلان هم از این ترند استقبال زیادی می‌کند و در انتخاب‌هایش شاهد استایل‌های اورسایزد هستیم.

ترلان پروانه

در استایل‌های ترلان پروانه، استفاده از رنگ مشکی زیاد به‌چشم می‌خورد. به‌نظر می‌رسد که او به این رنگ علاقه دارد چون پای دلایل دیگری مانند نیاز به کشیده و لاغر جلوه‌کردن برای ترلان به‌میان نیست. 

ترلان پروانه

استایل نوروزی ترلان پروانه در تعطیلات عید

ترلان پروانه

اگر دقت کنید، متوجه می‌شوید که ترلان پروانه همیشه آراسته و مرتب است. این نکته بسیار مثبتی برای فردی مشهور به‌شمار می‌رود. بخشی از حضور حرفه‌ای در دنیای شهرت، توجه به پوشش و استایل است.

ترلان پروانه

 

 

ترلان پروانه

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان