شناسه خبر: ۵۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد

استایل های شبنم مقدمی | لباس سنتی شبنم مقدمی

اگه استایل سنتی دوست داری، الگویی بهتر از «شبنم مقدمی» گیرت نمیاد!

شبنم مقدمی این روزها داور برنامه صداتو است و کارنامه بسیار درخشانی در بازیگری دارد. استایل های سنتی بی نظیر او همیشه زبانزد بوده است. در ادامه ببینید.

شبنم مقدمی

پر بازدید

ترینی‌ها :

شبنم مقدمی متولد ۳ فروردین ۱۳۵۱ در تهران، بازیگر و نریتور (روایتگر) ایرانی است. شبنم مقدمی تا بحال در هر کدام از نقش هایش به خوبی ظاهر شده و عمق یک نقش را به خوبی نشان می دهد. شبنم مقدمی در اکثر جشنواره ها و یا مراسم های رسمی با استایل شیک و سنتی ظاهر می شود. در ادامه می توانید استایل های او را ببینید.

شبنم مقدمی

با نگاهی به لباس‌ها و استایل‌ شبنم مقدمی به جرئت می‌توان گفت که پترن‌ها، به ویژه پترن‌های فلورال (گلدار) عنصر اساسی و امضای او در استایل شخصی اوست. شبنم معمولاً از ترکیب آیتم‌های رنگی طرح‌دار به خصوص فلورال، در کنار آیتم‌های ساده و تک‌رنگ استفاده می‌کند.

شبنم مقدمی

به طور کلی می‌توان گفت که شبنم مقدمی به دنبال ماجراجویی و ریسک کردن در انتخاب لباس‌های خود نیست و پوشیدن لباس‌هایی در دایره‌ی امن و استایل شخصی خود را ترجیح می‌دهد.

شبنم مقدمی

گل همواره یکی از نمادهای طبیعت است که به نوعی نشان دهنده روحیه لطیف و زیبا برای خانم ها است. استایل فلورال هم سبکی است که در آن از لباس‌ هایی با طرح گل‌ های مختلف، در رنگ‌ های متنوع و سایز های متفاوت استفاده شده است. به عنوان مثال برند محبوب گوچی، لباس های جذابی با این سبک طراحی می کند.

شبنم مقدمی

شبنم مقدمی

جالب است که بدانید تنها هنرمندانی که بسیار پویا و جسور می باشند از این سبک استفاده می کنند، دقیقا مانند شبنم مقدمی که برای اکران شبی که ماه کامل شد در فجر یک کت فلورال را انتخاب نموده بود.

شبنم مقدمی

قرمز چقدر به شبنم مقدمی میاد!

شبنم مقدمی

شبنم مقدمی برای شرکت در اکران فیلم کمبوس یک استایل مشکی و قرمز را انتخاب کرده بود و می توان گفت انتخاب این رنگ ها بهترین انتخاب های او در دنیای مد و استایل محسوب می شوند. او به همان اندازه که می تواند با شال و شلوارهای گل گلی و فلورال زیبا و جذاب دیده شود در این استایل هم به همان اندازه می درخشد.

عکس دیده نشده از کودکی شبنم مقدمی در آغوش پدرش

شبنم مقدمی

 

شبنم مقدمی

 

 

شبنم مقدمی

شبنم مقدمی

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان