شناسه خبر: ۵۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد

مانتوهای بهنوش طباطبایی | استایل تابستانی بهنوش طباطبایی

در استایل با مانتو هیچکس به پای «بهنوش طباطبایی» نمیرسه + تصاویر

اگر شما هم در انتخاب مانتو وسواس زیادی دارید، پیشنهاد می کنیم اول نگاهی به استایل های بهنوش طباطبایی با مانتو داشته باشید.

بهنوش طباطبایی

پر بازدید

ترینی‌ها :

بهنوش طباطبایی همیشه خوش سلیقه و شیک بوده و استایل هایش مورد توجه قرار می گرفته است. بهنوش طباطبایی می تواند الگوی بسیار خوبی برای استایل با مانتو باشد. در ادامه شیک ترین استایل های بهنوش طباطبایی با مانتو را ببینید.

مانتو جلوباز بهنوش طباطبایی

در اینجا نمونه‌ای از مانتوهای جلوباز بهنوش طباطبایی عزیز را می‌بینیم که او در اکران فیلم ابلق و به‌تازگی پوشیده است. ترکیب رنگ‌های مسی، نقره‌ای و برنزی در این مانتو با مغزی‌دوزی‌های فیروزه‌ای، جلوه‌ای خاص به این مانتو بخشیده است.

مانتو بهنوش طباطبایی

توجه عمده در این مدل مانتو بر روی یقه آن متمرکز می‌شود؛ چرا که همان‌طور که می‌بینیم بخش زیادی از قسمت جلویی مانتو را یقه تشکیل داده است. دقت داشته باشید که با مانتوهایی که طرح‌های شلوغ دارند یا مانتوهای چندرنگ، شبیه به این مانتو، حتماً باید ترکیب‌های تک‌رنگ و ساده را ست کنید. 

این مدل مانتو را می‌توانید در مهمانی‌های رسمی و دورهمی‌های خاص بپوشید.

مانتوی چرم بهنوش طباطبایی با رنگ خاص

چرم همیشه جزو پارچه‌های لاکچری و شیک به‌حساب می‌آید و استایل‌های چرم واقعاً چشمگیر و جذاب هستند. مصداق عینی این مسئله نیز استایل خانم طباطبایی با مانتو چرم زردرنگ و جذابش است. همین‌طور که می‌بینیم در اینجا خانم طباطبایی یک مانتو پاییزه زردرنگ چرمی را با روسری مشکی و زرد و شال مشکی است کرده که ترکیب چشمگیر و جذابی را ایجاد کرده است.

مانتو بهنوش طباطبایی

این مدل مانتو برای رستوران، مهمانی و دیدارهای دوستانه در پاییز و اواخر زمستان بسیار شیک و مناسب است.

مانتو شومیزی طرح‌دار سفید

اما مانتوهای شیک و مجلسی برای همه‌جا مناسب نیستند و اگر شما نیز مانند خانم طباطبایی قصد سفر و گشت‌وگذارهای طولانی‌مدت را دارید باید به سراغ مانتوهای راحت و شومیزی بروید.

مانتو بهنوش طباطبایی

مانتو مجلسی مشکی بهنوش طباطبایی

خانم طباطبایی یک مانتو مشکی با گل‌های سفید برجسته و شال همرنگ با گل‌های مانتو را انتخاب کرده‌اند. این مدل مانتو علاوه بر اینکه شیک و مجلسی جلوه می‌کند به دلیل آهار و فرمی که دارد، استایل شما را منظم و آراسته نیز نشان می‌دهد.

مانتو بهنوش طباطبایی

مانتو قرمز بهنوش طباطبایی، شیک و امروزی

اما اگر استایل‌های امروزی را می‌پسندید می‌توانید به سراغ مانتوهای مدل آزاد بروید. همین‌طور که در عکس می‌بینید در اینجا بهنوش طباطبایی مانتو قرمزرنگی با مدل آزاد و روسری ساتن قواره کوچکی را برای ست کردن با آن انتخاب کرده است.

مانتو بهنوش طباطبایی

این مدل مانتو برای خانم‌های جوان بسیار برازنده و زیباست چرا که در عین زیبایی بسیار شیک و منطبق با ترندهای مد و فشن است. مانتوهایی با پارچه‌های ساده، آستین‌های گشاد و کوتاه و همچنین قدکوتاه، برای استایل‌های مهمانی  و مجلسی بسیار زیبا هستند. این مدل مانتو را می‌توانید با روسری یا شال طرح‌دار ست کنید.

مانتو کتی سفید

در اینجا یکی از متفاوت‌ترین استایل‌های بهنوش طباطبایی عزیز را می‌بینیم. او که با سبک آرایش جدید در این عکس ظاهر شده است، مانتو کتی تمام سفید، شلوار سفید و شال مشکی را برای تیپ تینیجری خودش انتخاب کرده است. ست مانتو کتی و شلوارهای همرنگ چند سالی است که بین دختران و خانم‌های جوان طرف‌دارهای زیادی پیدا کرده است و خانم طباطبایی نیز به نظر از این ترند استقبال کرده است.

مانتو بهنوش طباطبایی

مدل مانتو بهنوش طباطبایی در اکران فیلم زیر سقف دودی

یکی از استایل‌های دوست‌داشتنی بهنوش طباطبایی، ترکیب مانتو مازراتی آبی روشن با روسری ساتن کرم و آبی است. آستین‌های گل‌دار این مانتو بخش جذاب و دوست‌داشتنی آن هستند. البته این عکس مربوط به چند سال گذشته است و در حال حاضر این مدل مانتوها طرف‌داران کمتری دارند، اما اگر قصد خرید مانتو مجلسی یا مانتو مازراتی را دارید این نمونه می‌تواند به شما کمک کند.

مانتو بهنوش طباطبایی

مانتو و شلوار خال‌خالی و تینیجری طناز طباطبایی

این مدل مانتو بیشتر برای دختران جوان مناسب است و به نظر می‌رسد خانم طباطبایی با این انتخاب قصد داشته که استایلی شبیه دختران نوجوان داشته باشد. طرح‌های خال‌خالی نیز چند سالی است که بیشتر از فروشگاه‌ها به چشم می‌خورند و برای خانم‌هایی که طرف‌دار استایل‌های دخترانه هستند می‌تواند جذاب و دوست‌داشتنی باشد.

مانتو بهنوش طباطبایی

مدل مانتو هنری و شیک

محال است که طرف‌دار استایل‌های هنری باشید و عاشق این مانتوی خانم بهنوش طباطبایی نشوید. رنگ سبز این مانتو بسیار درباری و لاکچری جلوه می‌کند و جنس مخمل آن به زیبایی هرچه بیشتر این مانتو اضافه کرده است. مانتوهای مخمل معمولاً در استایل‌های مجلسی و شیک به کار برده می‌شوند و برای پوشش هر روزه یا محیط کار مناسب نیستند.

مانتو بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان