شناسه خبر: ۵۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد

مدل موی ترند ۱۴۰۳ | مدل موی شلخته ۱۴۰۳

مدل موهای صاف دِمُده شده | 27 مدل موی ژولیده که ترند این روزهاست + تصاویر

امسال مدل موهای صاف و مرتب جای خود را به موهای ژولیده و نامرتب داده است. در ادامه می توانید شیک ترین این مدل موها را ببینید.

مدل موی ترند

پر بازدید

ترینی‌ها :

امسال مدل موهای ژولیده جایگزین موهای صاف شده است. در واقع دیگر مدل موی ژولیده نماد بی نظمی نیست و امسال در جشنواره های مختلف چنین چیزی به خوبی نشان داده شد. در ادامه زیباترین مدل موهای ژولیده را برای شما قرار دادیم که می توانید ایده بگیرید.

مدل موی ژولیده زنانه دیگر نمادی از بی‌نظمی نیست. این سبک می‌تواند ظاهری شیک، کم‌دردسر و در عین حال بی‌نهایت جذاب برای شما به ارمغان بیاورد. مدل موی ژولیده زنانه (مدل موی ژولیده) زمانی به‌عنوان نشانه‌ای از بی‌نظمی و سهل‌انگاری در نظر گرفته می‌شد. اما این روزها، این مدل مو به دنیای مد راه پیدا کرده و به‌عنوان سبکی ترند و محبوب، خود را جا انداخته است.

مدل موی ژولیده زنانه ترکیبی از حالت‌دهی نامرتب و بافتی شلخته است که ظاهری جذاب، راحت و بی‌دردسر را برای شما به ارمغان می‌آورد. این مدل مو، چه روی موهای بلند و چه روی موهای کوتاه، زیبا به نظر می‌رسد و می‌تواند با انواع فرم‌های صورت سازگار شود.

مدل موی ژولیده زنانه، مدل مویی شیک، راحت و کم‌دردسر است که می‌تواند ظاهری جذاب و منحصر به فرد به شما ببخشد. با رعایت نکاتی که در این مقاله ذکر شد، می‌توانید به راحتی از این مدل مو استفاده کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد