شناسه خبر: ۵۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد

مانتو برای لاغرا

اگه خیلی لاغری این مانتو ها رو بپوش + تصاویر

مدل مانتو برای افرادی که بسیار لاغر هستند، باید طوری باشد که آن ها را پُر تر نشان دهد بنابراین همراه ما باشید تا این مدل مانتو ها را ببینید.

مدل مانتو

پر بازدید

ترینی‌ها :

خوشتیپ بودن این روزها حرف اول را در دنیا می زند و مدل مانتو مناسب اندام می تواند کمک زیادی به این ماجرا کند. مدل مانتو افراد لاغر باید طرح و رنگ خاصی داشته باشد که اندام را پُر نشان دهد. همراه ما باشید تا با مدل مانتوهایی که دوست افراد لاغر و دشمن تپل ها هستند آشنا شوید.

اگر خیلی لاغر هستید مانتوهای چین دار بپوشید

این روزا لباس های فری سایز خیلی مد شدن ولی خب در برخی از اوقات یه سری از اون ها دیگه خیلی بی قواره هستن چون چطور ممکن هست که یه لباس رو یه خانوم با سایز اسمال هم بپوشه و یه خانوم ایکس لارج هم بپوشه.

مانتو های چین دار

حالا در مورد مانتوهایی که پر نشونمون میدن یه سری مانتوها که در این سال ها طرفدارهای زیادی پیدا کردن مانتوهای چین دار هستن که خب برای افردی که لاغر هستن بسیار مناسب اند چون اون ها رو متعادل نشون میدن ولی برای افراد چاق اصلا خوب نیستن چون وزنشو ن با اون مانتوها بیشتر دیده میشه.

لاغرا مانتوهای راه راه افقی بپوشن

خیلی از افراد هستن که دوست ندارن مانتوهای ساده بپوشن که خب در بازار متنوع این افراد میتونن اون چیزی رو که میخوان پیدا کنن و در کل افرادی که لاغر هستن و میخوان که با مانتوهایی که میپوشن چاق دیده بشن میتونن مانتوهای طرح دار بپوشن که یکی از بهترین طرح ها برای این افراد مانتوهایی با راه راه های افقی هست که وزن اون ها رو بیشتر نشون میده و خب طبیعتا افراد چاق نباید این مدل از مانتوها رو بپوشن ولی در عوضش این افراد میتونن مانتوهایی که راه راه های عمودی دارن رو تست کنن که قد اونا رو بلندتر و اندامشون رو لاغرتر نشون میده.

مانتوهای لاغر

مانتوهای رنگ روشن دوست لاغرا و دشمن تپلا

یه سری از رنگ ها هستن که در صورت لاغر اندام بودن بهتره به سراغ اون ها بریم تا پرتر دیده بشیم مثل رنگ های روشن و پاستلی که میتونن شما رو چاق تر از اون چیزی که هستید نشون بدن و خب این برای لاغر اندام ها خبر خوبیه در حالی که برای تپلا اینطور نیست و این دسته از افراد بهتره برای ظریف تر دیده شدنشون به سراغ استفاده از رنگ های تیره برن.

مدل مانتو لاغرا

 

استایل لایه‌لایه برای افراد لاغر

اگر اهل دنبال کردن مد باشید در سال‌های اخیر استفاده از پوشاک به شکل چند لایه بسیار زیاد شده است. چند لایه روی هم پوشیدن٬ تکنیکی است که به کار برده می‌شود و می‌تواند حجم بدنتان را زیادتر نشان دهد. ترکیب تکنیک‌های چندلایه و رنگ‌های روشن می‌تواند معجزه‌ای در اندام و استایل شما ایجاد کند.

استایل های چند لایه برای افراد لاغر

جنس مانتو برای افراد لاغر

مانتوهایی که جنس پارچه‌هایشان ساتن و مخمل است اندام شما را درشت‌تر نشان می‌دهد. اگر علاقه ندارید که تمام جنس لباستان از این جنس باشد و یا مناسب فصل نیست سعی کنید از این جنس پارچه‌ها با عنوان خرج کار لباس و مانتو استفاده کنید.

مانتو برای افراد لاغر

 

مانتوهای برش از کمر برای افراد لاغر

به این مدل لباس ها در خیاطی کمر جدا گفته می‌شود. این مدل قسمت پایین تنه را درشت‌تر نمایش می‌دهد و برای افرادی که می‌خواهند ایراد این قسمت از اندام خود را برطرف نمایند مناسب است.

مانتوهای برش از کمر

مانتو کلوش برای افراد لاغر

مدل کلوش مدلی است که در آن لباس از قسمت زیر سینه یا از قسمت کمر گشاد می‌شود. به افراد لاغر اندام پیشنهاد می‌کنیم یک مانتوی کلوش در کمد خود داشته باشند. با توجه به مانتوهایی که در سال‌های اخیر مد شده است خیلی از دوستان کمدایی چنین مانتویی دارند. همین حالا با نگاه یک شکارچی مانتوی کلوش به کمدا سر بزنید. گزینه‌های مناسبی در انتظار شما هستند

مانتو کلوش

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد