شناسه خبر: ۵۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد

پارچه مناسب پیراهن ساحلی | پارچه پیراهن بلند زنانه | مدل پیراهن ساحلی

خنک ترین پارچه ها برای پیراهن ساحلی بهاری و تابستانی + ایده دوخت

فصل پوشیدن لباس های خنک و راحت رسیده و یکی از بهترین لباس ها، پیراهن بلند یا پیراهن ساحلی است که استایل شیکی برای خانم هاست.

پیراهن ساحلی

پر بازدید

ترینی‌ها :

پارچه پیراهن ساحلی باید خنک باشد و سعی کنید طوری انتخاب کنید که چروک پذیری کمی داشته باشد. پارچه پیراهن ساحلی انواع مختلفی دارد و در رنگ های متنوعی عرضه می شود. شما می توانید از پارچه پیراهن ساحلی که در ادامه معرفی کردیم، لباس های جذاب برای روزهای گرم بدوزید.

پارچه نخی یا پنبه ای

بدون تردید اسم پارچه نخی با تابستان و بهار عجین شده است. در بین مدل های مختلفی که از پارچه های خنک تابستانی و بهاری در بازار وجود دارد، پارچه های نخی و پنبه ای بهترین گزینه های پیش روی شما خواهند بود.

نخی پنبه ای

میزان تعریق بدن در این نوع پارچه ها به حداقل می رسد و به دلیل عبور هوا از میان تار و پود های آن، پوست در تماس با پارچه احساس گرما نخواهد کرد. البته این نوع پارچه برای لباس راحتی و شلوار های خانگی نیز مناسب هستند

پارچه شمبری یا لی کاغذی

پارچه شمبری که با نام لی کاغذی نیز شناخته می شود، ترکیبی از کتان و پلی استر و یا کتان و پنبه می باشد. تار و پود شمبری سفید و آبی دیده می شود. اما در نهایت رنگ آبی کم رنگ از خود به نمایش می گذارد. پارچه لی کاغذی خنک و سبک می باشد و برای اورال تابستانی، سارافون بهاری و شلوار های خنک زنانه و همین طور مانتو تابستانی زنانه و دخترانه گزینه مناسبی به شمار می آید.

پارچه لی کاغذی

 

پارچه شانتون

پارچه شانتون یک مورد دیگر از پارچه  های تابستانی محسوب می شود که بسیار پر فروش و پر طرفدار می باشد، این پارچه  مناسب برای دوخت انواع لباس های تابستانی برای آقایان و خانم ها می باشد. پارچه شانتون جنس بسیار خنک و سبکی دارد و به دلیل وجود منافذ باز و بافت کنفی که دارد، سبب می شود تا حرارت بدن از پارچه خارج شود و بدن کمتر عرق کند، و در صورت عرق کردن سریع خشک شود ومانع بوی بد عرق گردد.

zC2IYBOeN7ZY

شانتون چروک نمی شود و نیازی به اتو کردن ندارد ،بدون آبرفت است و شما می توانید لباس های دوخته شده با آن را مرتب بشویید بدون آن که نگران باشید که تغییر رنگ داشته باشد.

پارچه اَبرو بادی

پارچه ابروباد  نمونه ای دیگر از انواع مختلف پارچه های تابستانی محسوب می شود ،که چند سالی می شود که روی بورس است و طرفداران و مشتریان خاص خود را دارد. باتوجه به نزدیک شدن به فصل تابستان اغلب بانوان به دنبال پارچه های خنک برای دوخت لباس های تابستانی می گردند، پارچه ابروباد با توجه به جنس خنک و بسیار سبکی که دارد ،انتخاب بسیار مناسبی برای فصول گرم سال می باشد.

پارچه ابروبادی

از مزایای پارچه ابروباد می توان به مواردی  مانندچروک نشدن ،بدون آبرفت عرض ۱۵۰ سانتی متر، کش هم به طول و هم عرض ،شستشو با دست و هم لباسشویی   اشاره کرد.

پارچه لینن

پارچه لینن یا در اصطلاح لنین یک نمونه از پارچه های تابستانی به شمار می رود و از محبوبیت بالایی در بین افراد بر خوردار می باشد. پارچه لینن جز پارچه های بسیار مناسب برای فصول گرم سال می باشد ،زیرا به دلیل وجود منفذ های که در پارچه موجود می باشد، اجازه می دهد که هوا به راحتی ردوبدل شود و سطح پوست راخنک نگه دارد، به همین منظور می توان در ساعات طولانی روز در تابستان از این پارچه برای دوخت لباس های متنوع و خنک استفاده کرد.

پارچه لینن

پارچه کتان تابستانی

پارچه کتان جز شناخته شده ترین و قدیمی ترین پارچه های تابستانی به شمار می رود ،که بسیار بادوام می باشد. پارچه کتان نفوذ پذیری هوای بسیار ویژه ای دارد ،به طوری که هوا را به آسانی از پارچه عبور می دهد و سبب خنکی  فرد می شود، از این  رواین پارچه برای فصل تابستان انتخاب بسیار خوبی می باشد.

پارچه کتان تابستانی

همچنین پارچه کتان دارای مزایای دیگری می باشد مانند لباس های دوخته شده با پارچه کتان اشعه های ماورا بنفش را به خوبی منعکس می کنند. کتان ضد آلرژیک و ضد حسایت می باشد ،از این رو برای افرادی که دچار خارش یا حساسیت می باشند ،انتخاب مناسبی می باشد. ماندگاری و دوام بالایی دارد. بدون‌پرز می باشند و گردو غبار روی پارچه نمی ماند.

پارچه بابوس

پارچه بابوس با عرض ۱۵۰ سانتی متر در بازار موجود می باشد و نمونه ای دیگر از پارچه های تابستانی محسوب می گردد. پارچه بابوس رنگبندی بسبار متنوع و گسترده ای دارد ،از این‌رو شما میتوانید رنگ دلخواه خود را خریداری کرده و بهترین لباس های تابستانی را با این پارچه بدوزید .

پارچه بابوس

این پارچه برای دوخت مانتو های مجلسی و غیر مجلسی ،اسپرت ،ساده  ،شومیز ،بلیز، سارافون و غیره مورد استفاده قرار می گیرد، همچنین شما می توانید بابوس را به طور ترکیبی با سایر پارچه ها کار کنید. توجه کنید که جهت اتو رفت پارچه بهتر است ۱۵ سانتی متر از آن بیشتر خریداری کنید

پارچه ریما

پارچه ریما  یک مورد دیگر از پارچه های تابستانی به  شمار میرود و دارای عرض ۱۵۰ سانتی متر می باشد. این پارچه در رنگبندی و طرح های بسیار شیک و متنوعی موجود می باشد. بابوس جنس خنک و سبکی دارد و برای دوخت لباس های تابستانی مانند شومیز،سرهمی، ساحلی،تیشرت زنانه و مردانه ،لگ های زنانه ،لباس های ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد. پارچه ریما را بهتر است با درجه حرارت ۲۵ تا ۳۰ درجه بشورید و هنگام‌اتوکشیدن ان را به پشت بر گردانید.

پارچه ریما

نخی خامه دوزی

پارچه های  نخی خامه دوزی جز پارچه هایی محسوب می شود که امسال بسیار مد شده و طرفداران زیادی دارد. این پارچه در طرح ها و رنگبندی های بسیار شیک و جذابی در بازار موجود می باشد و برای دوخت لباس های تابستانی بسیار مناسب می باشد، زیرا خنک بود ه و جریان هوا به خوبی از آنها عبور می کند .

پیراهن خامه دوزی

نخی خامه دوزی دارای عرض ۱۵۰ سانتی متر می باشد و برای دوخت سارافون، سرهمی،ساحلی،و مانتو های ساده و طرح دار انتخاب خوبی می باشد. درصد چروک این پارچه نسبت به سایر پارچه های نخی کمتر می باشد . این پارچه را بهتر است با دست و در درجه دمای 110 تا 125 بشویید.

پارچه سوپر سافت

پارچه سوپر سافت جز سبک ترین پارچه های تابستانی به شمار می رود ،که از محبوبیت بالایی بر خوردار می باشد . پارچه سوپر سافت سک نمونه ی دیگر از پارچه های مناسب برای فصول گرم سال می باشد زیرا بسیار خنک بوده و جریان هوا را به خوبی از خود عبور می دهد و سبب خنکی فرد می شود.

پارچه سوپر سافت

این پارچه مانند پارچه نخی می باشد با این تفاوت که آبرفت و چروک ندارد. دارای عرض۱۵۰ سانتی متر می باشد و از دوام بسیار بالایی بر خوردار می باشد و همچنین این پارچه حالت کشی دارد از کاربردهای پارچه سوپر سافت می توان به دوخت مانتو های بلند و کوتاه ،ساده، مدل دار ،چین دار ،کلوش ،و یا حتی ترکیبی با سایر پارچه ها اشاره کرد. همچنین برای دوخت شومیز بلیز ،پیراهن و غیره...مناسب می باشد.

پارچه شیرشکری

پارچه شیر شکری ترکیبی از نخ و پنبه می باشد که با ظاهر چروک و راه راه های منحصر به فرد شناخته می شود. این پارچه برای پیراهن های آستین بلند مناسب فصل تابستان بسیار گزینه مطلوبی به شمار می آید. رنگ های روشن این پارچه مانع از جذب گرما می شوند و خنکی لازم را برای بدن ایجاد می کنند.

ایده دوخت پیراهن ساحلی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد