شناسه خبر: ۵۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد

استایل با کراپ کت | ست کردن کراپ کت با شلوار | ست کردن کراپ کت با پیراهن

با کراپ کت بروزترین استایل ها رو داشته باش! | ایده ست کردن کراپ کت ترند + تصاویر

کراپ کت امسال بسیار ترند شده و فقط کافیه استایل کردنش رو یاد بگیرید، بدون شک می تونید یکی از جذاب ترین ها باشید.

کراپ کت

پر بازدید

ترینی‌ها :

کراپ کت از ترندهای سال 1403 بوده است و استایل های زیبایی را در بهار می توانید با این سبک کت ها داشته باشید. کراپ کت را می توانید به راحتی با دامن، پیراهن و شلوار های بگ استایل کنید. در ادامه ایده های خلاقانه برای استایل کردن با کراپ کت را ببینید.

کراپ کت جین؛ محبوب ترین کراپ کت

کت کراپ جین یکی از آیتم‌ های جذاب و در عین حال ساده برای استریت استایل و به طور کلی استایل‌ های روزانه است. کت جین را برای فصل بهار، پاییز و حتی در استایل ‌های لایه لایه ‌ی زمستانی هم می ‌توان پوشید. کت ‌های برش خورده جین برای هر فردی با هر بادی تایپی مناسب هستند به شرط آن که رنگ درستی از آن انتخاب شود.

کراپ کت

کراپ کت ‌های جین با رنگ ‌های روشن برای افرادی که جثه‌ ی ریزی دارند مناسب ‌تر هستند و همچنین کت ‌های جین با تنالیته‌ ی رنگی تیره برای افراد درشت اندام کاربردی ‌ترند. کت‌ های جین بلند یا کراپ را می ‌توان با اسنیکرز‌ ساده، ساقدار و همچنین ونس و آل استار ست کرد. کراپ کت‌های جین با اکسسوری‌هایی مانند کلاه‌ های کپ به خوبی استایل می‌ شوند و استایلی با سبک کژوال اسپرت می ‌سازند.

کراپ کت

کراپ کت

کاربردی بودن کت کراپ

با توجه به رنگ ‌ها و طرح ‌های مختلف این کت‌ ها، می‌ توانید تغییری خاص و منحصر به فرد به استایل و ظاهر خود ببخشید. این کت ‌ها می توانند لباس‌ های معمولی را به ظاهری شیک و جذاب تبدیل کنند.

کراپ کت

کراپ کت

 

کراپ کت ها را می ‌توان با شلوار، دامن، شلوارک و حتی لباس‌های مجلسی و با انواع سرهمی ترکیب و ست کرد. برای انتخاب بهتر و مناسب تر هنگام انتخاب کت های کراپ باید فرم و اندازه بدن را در نظر داشت تا استایلی زیبا و خوش فرم داشته باشیم. برای مثال کراپ کت جذب و فیت ظاهری فریبنده و خاص به شما هدیه می ‌دهد در حالی که کراپ کت گشادتر حس راحتی و کژوال را ایجاد می ‌کند.

استایل کت کراپ با انواع دامن

  • دامن پلیسه

دامن های پلیسه با وجود سادگی می ‌توانند به جذابیت و خاص تر شدن استایل شما در کنار کراپ کت ها کمک کنند. بهتر است که دامن های پلیسه بلند را در کنار کراپ کت ها با طرح ساده استایل کنید تا جزئیات استایلتان به خوبی دیده شود وشیک و جذاب دیده شوید.

کراپ کت

  • دامن چرم

انواع دامن های راسته مخصوصا دامن های راسته چرم در کنار کراپ کت های ترندی امسال استایلی تک و خیره کننده می ‌سازند و با تغییراتی جزئی هم به صورت رسمی مناسب مهمانی ها و ملاقات های عصرانه و هم برای اوت فیت های روزانه در فصل سرد سال استایل می ‌شوند.

  • دامن کلوش

دامن های کلوش بلند استایلی راحت و در عین حال زیبا در کنار کراپ کت ها می‌ سازند و انتخاب اکثر افراد در گروه سنی مختلف است.

کراپ کت

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد