شناسه خبر: ۴۹۶۲
لینک کوتاه کپی شد

ست کردن شومیز مانتویی | استایل با مانتو شومیزی

خرید شومیز مانتویی با تو، استایل کردنش با من | استایل های خنک و بهاره با شومیز مانتویی + تصاویر

شومیز مانتویی یکی از کاربردی ترین لباس های بهار و تابستان است و شما می توانید استایلی شیک و جذاب با این آیتم بسازید.

شومیز مانتویی

پر بازدید

ترینی‌ها :

شومیز مانتویی استایلی جذاب برای بهار و تابستان است. علاوه بر جذابیت، شومیز مانتویی یکی از پرکاربردترین آیتم های دخترانه و زنانه است که می توانید در محل کار، دورهمی، تولد و مهمانی به شکل های مختلفی استایل کنید. در ادامه ایده های جذابی که برای استایل کردن با شومیز مانتویی قرار دادیم را ببینید.

ست شومیز با شلوار جذب یا لگ

یکی از ایده‌­های جذاب برای ست کردن با مانتوهای شومیزی استفاده از شلوارهای جذب مثل شلوار لی زنانه و حتی لگ به عنوان پایین تنه است.  بهتر است در کنار شلوارهای لی از شومیز گشاد استفاده کنید تا تعادل در استایل شما حفظ شود.

شومیز مانتویی

شومیز مانتویی

ست شومیز شلوار مام استایل

استفاده از ترکیب شومیز بلند با شلوارهای مام استایل هم یکی از ایده‌­های جذاب برای داشتن یک استایل خیابانی جذاب و در عین حال راحت و اسپرت است.

ست شومیز با دامن شلواری و دامن

دامن شلواری همانطور که از اسمش پیداست دامنی با طرح شلوار است که ترکیب آن با یک شومیز کوتاه می‌­تواند استایل جذابی را برای خانم­‌ها ایجاد کند.دامن شلواری، گشاد است در نتیجه برای فصول گرم سال می­‌تواند انتخاب خوبی باشد.

ست شومیز با دامن

یکی از آیتم‌­هایی که می­‌تواند در کنار شومیز استایلی جذاب را برای شما خانم خوش پوش ایجاد کند استفاده از دامن برای پایین تنه است. به عنوان مثال از ترکیب یک شومیز بلند و یک دامن گشاد استفاده کرده است و با توجه به این­که رنگ دامن و شومیز تیره است از یک شال سفید که با رنگ پوست و موی او هماهنگ است استفاده کرده است.

تیپ کولردار میخوای؟ شومیز جلو بسته بپوش + ایده استایل

ست شومیز با شلوار بگی

شلوار بگی یا نیمه بگی هم از جمله مواردی است که می­‌توان آن را با شومیز ست کرد و استایلی شیک را ایجاد کرد.

شومیز مانتویی

شومیز مانتویی

ست مانتو شومیزی با روسری و مینی اسکارف

روسری یکی از مهم‌­ترین آیتم‌­ها برای خانم­‌ها برای داشتن یک استایل خیابانی جذاب است و ست روسری با انواع شومیز­ها هم می­‌تواند استایلی شیک را ایجاد کند. امرزوه روسری‌­های کوچک یا در اصطلاح مینی اسکارف با توجه به حالت اسپرتی که دارد در بین خانم­‌های جوان بسیار محبوب است و می­‌توان از ترکیب مینی اسکارف با شومیز استفاده کرد.

شومیز مانتویی

ست مانتو شومیزی با شلوار اسلش

شلوار اسلش دارای یک کش در بخش دم پا هستند که حالت اسپرتی دارند و استفاده از آن‌ها در موقعیت‌­های رسمی چندان مناسب نیست. با ست کردن شومیز با شلوار اسلش دخترانه خود می­‌توانید یک استایل خیابانی شیک و راحت داشته باشید.

شومیز مانتویی

ست شومیز با استایل مونوکروم

اگر می­‌خواهید ضمن پوشیدن شومیز استایلی رسمی‌­تر داشته باشید می­‌توانید از استایل مونوکروم یا همان تک رنگ استفاده کنید.در استایل مونوکروم می‌­توانید از یک رنگ با میزان تنالیته متفاوت استفاده کنید و از رنگ‌های تیره و روشن یک طیف رنگی استفاده کنید به علاوه استفاده از یک رنگ می‌­تواند شما را بلندتر از حالت عادی نشان دهد.

شومیز مانتویی

ست شومیز با کفش یا صندل

یکی دیگر از آیتم‌­هایی که برای داشتن استایلی جذاب اهمیت داد انتخاب کفش یا صندل مناسب است.

شومیز مانتویی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد