شناسه خبر: ۴۷۲۵
لینک کوتاه کپی شد

بلندترین مژه دنیا | بلندترین مژه مردانه | بلندترین مژه زنانه

مرد و زنی که بلندترین مژه جهان رو دارن! + تصاویر

مرد و زنی که در ادامه می بینید بلندترین مژه های جهان را دارند و هر کدام رکورد خود را در گینس ثبت کردند.

بلندترین مژه دنیا

پر بازدید

ترینی‌ها :

رکورد بلندترین مژه های جهان به نام زنی چینی ثبت شده است که دیدنی مژه های او شگفت زدتان می کند. اما این یک رکورد زنانه نیست و مردی 58 ساله توانسته رکورد بلندترین مژه های جهان در بین مردان را نیز ثبت کند. در ادامه زن و مردی که صاحب بلندترین مژه های جهان هستند را ببینید.

زنی که بلندترین مژه را در جهان دارد!

زنی با بلندترین مژه جهان

یک زن چینی رکورد قبلی خود در کتاب گینس در داشتن بلندترین مژه جهان را شکست. یو جیانگژیا این رکورد را با داشتن مژه ۸ اینچی (۲۰ سانتیمتر) به نام خود ثبت کرد. او پیشتر در ماه ژوئن سال ۲۰۱۶ با داشتن مژه ۴.۸۸ اینچی، رکورد بلندترین مژه جهان را به نام خود ثبت کرده بود. در همان زمان پزشکان از رشد غیرطبیعی و عجیب مزه‌های این زن ابراز شگفتی کرده بودند.

زنی با بلندترین مژه جهان

مردی که بلندترین مژه های جهان را دارد!

مردی 58 ساله به نام Valery Smagliy مدعی است که بلندترین مژه های جهان را دارد. بلند شدن مژه های او زمانی شروع شد که او پس از خوردن مواد خوراکی خاصی متوجه میشود که این مواد در رشد طول و ضخامت مژه ها بسیار موثر است.

مردی با بلندترین مژه

پس از آن او به خوردن این خوراکی ها ادامه می دهد و چون میبیند خانم های بسیاری به این مسئله حسادت می کنند تصمیم میگیرد این راز را پیش خود نگه دارد.مژه های او توسط کارشناسان گینس اندازه گیری شده و قرار است نتیجه آن اعلام شود. رکورد فعلی در این ضمینه متعلق به یک آمریکایی به نام Stuart Muller است که بلندترین مژه او به 7 سانتیمتر میرسید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد