شناسه خبر: ۴۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد

استایل کردن مانتو شومیزی با شلوار | ست کردن شلوار با شومیز مانتویی

مانتو شومیزی را با چه شلواری بپوشیم؟ | ست کردن شومیز مانتویی رو یاد بگیری، بهار و تابستون راحتی!

در ادامه بهت میگیم که مانتو شومیز رو با چه شلوار میشه ست کرد. همراه ما باشید.

ست کردن شومیز مانتویی

پر بازدید

ترینی‌ها :

ست کردن مانتو شومیزی کار چندان سختی نیست و با انواع شلوار به راحتی ست می شوند. اما دانستن ست اینکه چه سبک مانتو شومیزی را به چه شلواری بپوشید اهمیت زیادی دارد. مانتو شومیزی یکی از پرکاربردترین لباس های زنانه برای بهار و تابستان است.

مانتو شومیزی و شلوار بگ؛ ترندی و جذاب لباس بپوشید

اگر شما هم از شلوارهای جذب و چسبان خسته شده اید و می خواهید تابستان امسال را راحت و خنک بگذرانید بهتر است که یک شلوار بگ در کمد خود داشته باشید. شلوار بگ در انگلیسی با نام baggy pants معروف است؛ این نوع شلوارها، شلوارهای سرتاسر گشادی هستند که در قسمت کمر و مچ پا آنها کش تعبیه می شود. این نوع شلوارها معمولا با تیشرت های اورسایز و بلند پوشیده می شوند. البته فراموش نکنید که مانتو شومیزی یکی از آیتم هایی است که به راحتی با شلوار بگ و کتونی ست می شود و برای شما می تواند یک استایل زیبا را به ارمغان بیاورد.

مانتو شومیزی و شلور مام فیت؛ جین های دوست داشتنی را فراموش نکنید

برای ست کردن مانتو شومیزی یکی ار بهترین گزینه ها شلوار مام فیت است. شلوار جین مام فیت دارای فاق بلند است که مشابه شلوار مام استایل کمری آن از بالای ناف بسته می شود. شلوار مام فیت دارای ران و ساق نسبتا آزاد است اما شلوار مام استایل را دارای ران و ساق آزاد می باشد. پس اگر می خواهید استایل اسمارت کژوال داشته باشید و در عین اینکه کؤوال لباس پوشیده اید رسمی و شیک دیده شوید بهتر است که مانتوی شومیزی خود را با شلوار مام فیت ست کنید. شما در این استایل می توانید راحت و همزمان جذاب به نظر برسید.

مانتو شومیزی و شلوار راسته؛ معجزه کلاسیک ترین شلوار دنیای مد

شلوار راسته یکی از شلوارهای کلاسیک و قدیمی است که می توان گفت در بیشتر استایل ها و سبک ها از آن استفاده کرد. در واقع شلوار راسته یکی از رایج ترین نوع شلوارهایی است که اکثر افراد در موقعیت های رسمی و نیمه رسمی می پوشند. این نوع شلوارها از جنس پارچه های مختلف تهیه می شوند و آنها قسمت جلوی آنها زیپ یا دکمه دار است. شلوار راسته که از بالا تا پایین، به یک اندازه گشاد است را می توان با لباس های مختلفی ست کرد. همانطور که گفته ایم با مانتو شومیزی هم می توان از شلوار راسته برای ست کردن استفاده کرد و در عین حال یک استایل زیبا و شیک را تجربه کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد